Evt graviditet og motion (bokwa fitness)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
3 svar
1 synes godt om
16. august 2015

fo82

her under alt hyggen med at prøve på at forøge familien slår det mig lige, hvor meget cardio træning kan en gravid krop mon klare?

jeg har, indtil min ryg beordret pause, været rigtig glad for min ugentlige bokwa time, og jeg vil rigtigt gerne starte op igen til sæsonstart, men det er en time med ok høj puls - og er det mon for meget hvis jeg nu bliver gravid? Ville det sætte en stopper for træningen (forudsat at jeg er genefri)

jeg sætter lige en video (link) ind (godt nok de Pro - men så i kan se hvad det drejer sig om)

http://youtu.be/p6ha60vlNJM

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

Maja88

fo82 skriver:

her under alt hyggen med at prøve på at forøge familien slår det mig lige, hvor meget cardio træning kan en gravid krop mon klare?

jeg har, indtil min ryg beordret pause, været rigtig glad for min ugentlige bokwa time, og jeg vil rigtigt gerne starte op igen til sæsonstart, men det er en time med ok høj puls - og er det mon for meget hvis jeg nu bliver gravid? Ville det sætte en stopper for træningen (forudsat at jeg er genefri)

jeg sætter lige en video (link) ind (godt nok de Pro - men så i kan se hvad det drejer sig om)

http://youtu.be/p6ha60vlNJM

Jeg var zumba instruktør indtil uge 25.. så ku mit bækken ikke mere..

Jeg vil mene du nemt kan give den gas til en gangs bogstavs dans ;-)

Anmeld Citér

16. august 2015

fo82

Maja88 skriver:

Jeg var zumba instruktør indtil uge 25.. så ku mit bækken ikke mere..

Jeg vil mene du nemt kan give den gas til en gangs bogstavs dans ;-)

Wheeee 

jeg kan jo også selv styre intensiteten jeg behøver jo ikke bounce igennem 

jeg var mere bekymret for stress via høj puls ��

og god kondition er nok ikke at fornægte den dag man skal føde, ej heller gode mavemuskler (selv om squats med stor mave nok skal blive sjovt for alle andre end mig )

Anmeld Citér

16. august 2015

Maja88

fo82 skriver:

Wheeee 

jeg kan jo også selv styre intensiteten jeg behøver jo ikke bounce igennem 

jeg var mere bekymret for stress via høj puls ��

og god kondition er nok ikke at fornægte den dag man skal føde, ej heller gode mavemuskler (selv om squats med stor mave nok skal blive sjovt for alle andre end mig )

Haha ja men det kan lade sig gøre.. bare husk at lytte til din krop.. ja netop måske en slapper fra de vilde bounce.

Men ellers så gir du den bare maks gas..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.