Bækkenløsning :/ ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. august 2015

ngmw

Hej herinde. 

Har brug for hjælp. Er gravid med mit 2. Barn og havde også bækkenløsning i den første graviditet. Men denne gang er det meget meget værre :/ i starten af denne graviditet var smerterne værst om aftenen,  men nu (uge 32), er det lige fra jeg står op :/ 

Det er ikke til at hold ud! 

Går til akupunktur en gang i ugen og det hjælper kun et par dage ..

Håber i har nogle gode råd, på den ene eller anden måde.  Er villig til at forsøge alt, for at kunne dæmpe smerterne bare en smule! :/ 

På forhånd tak  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

gokkelok

Hej herinde. 

Har brug for hjælp. Er gravid med mit 2. Barn og havde også bækkenløsning i den første graviditet. Men denne gang er det meget meget værre :/ i starten af denne graviditet var smerterne værst om aftenen,  men nu (uge 32), er det lige fra jeg står op :/ 

Det er ikke til at hold ud! 

Går til akupunktur en gang i ugen og det hjælper kun et par dage ..

Håber i har nogle gode råd, på den ene eller anden måde.  Er villig til at forsøge alt, for at kunne dæmpe smerterne bare en smule! :/ 

På forhånd tak  

Jeg havde ikke bækkenløsning, men bækkensmerter, så jeg havde det jo slet ikke lige så slemt.

HMen på dårlige dage hjalp det at bruge varmepude eller termocare (varme"puder" man kan gå rundt med). 

Ellers yoga ��

Anmeld Citér

17. august 2015

Chellie

Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg ved, at andre med stillesiddende jobs, som får bækkenløsning, er blevet anbefalet at sidde på pilates-bold istedet for stol, da det hjælper med at styrke musklerne, og giver lidt mere fri bevægelse så bækkenet ikke låser så nemt. Andre igen har været anbefalet korte, daglige gåture, ligeledes for at få låst op igen når bækkenet sætter sig.. Jeg ved ikke, modet kan hjælpe?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.