Mon den er der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
5 svar
1 synes godt om
16. august 2015

Frit_s

Hej alle sammen

Jeg er ny her på siden. 

Jeg og kæresten har prøvet at blive gravide i 7 måneder nu. 

Jeg fik min hormonspiral ud for 7 måneder siden, havde uregelmæssig mens, de første 3 måneder, derefter har den været præcis hver måned. Nu er den så ikke kommet, og er 5 dage over tid. Jeg har taget en test for 4 dage siden og en igen her til morgen, men begge negative  

Hvor lang tid syn's i jeg skal vente, til jeg ta næste test. Man bliver jo så øv, når der kun er en streg.

Jeg har ikke haft nogle mens symptomer, men heller ingen symptomer på Gravilitet. 

Venlige hilsner her fra. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

Sophie90

Frit_s skriver:

Hej alle sammen

Jeg er ny her på siden. 

Jeg fik min hormonspiral ud for 7 måneder siden, havde uregelmæssig mens, de første 3 måneder, derefter har den været præcis hver måned. Nu er den så ikke kommet, og er 5 dage over tid. Jeg har taget en test for 4 dage siden og en igen her til morgen, men begge negative  

Hvor lang tid syn's i jeg skal vente, til jeg ta næste test. Man bliver jo så øv, når der kun er en streg.

Jeg har ikke haft nogle mens symptomer, men heller ingen symptomer på Gravilitet. 

Venlige hilsner her fra. 

Jeg kan desværre ikke råde dig, men jeg er i PRÆCIS samme situation som dig, vi har prøvet i 12 mdr, og jeg er 4 dage over idag, tog en test imorges og den var død negativ! INGEN graviditetstegn, men ingen tegn på mens heller.. Og jeg er ikke gået over de sidste 6 mdr  

Ville bare sige at jeg føler med dig! Og jeg håber virkelig for jer at den er der 

Anmeld Citér

16. august 2015

Frit_s

Sophie90 skriver:

Jeg kan desværre ikke råde dig, men jeg er i PRÆCIS samme situation som dig, vi har prøvet i 12 mdr, og jeg er 4 dage over idag, tog en test imorges og den var død negativ! INGEN graviditetstegn, men ingen tegn på mens heller.. Og jeg er ikke gået over de sidste 6 mdr  

Ville bare sige at jeg føler med dig! Og jeg håber virkelig for jer at den er der 

Tak.. 

Det er altid rart, når man ved man ikke er den eneste. 

Håber os i har heldet med jer denne omgang.. 

Det eneste symptom jeg måske har, er at jeg føler jeg tisser oftere end jeg plejer, men kan jo os være indbildning.   

venlig hilsen her fra. 

Anmeld Citér

16. august 2015

Becks

Ens mens. kan sagtens udeblive, når man tænker meget på projekt baby..

Prøv at fjern fokus og bare nyd hinanden i stedet :)

Anmeld Citér

17. august 2015

Frit_s

Becks skriver:

Ens mens. kan sagtens udeblive, når man tænker meget på projekt baby..

Prøv at fjern fokus og bare nyd hinanden i stedet :)

Jeg tænker faktisk ikke så meget over det. Self tænker jeg på det, men slet ikke i det omfang. 

Vi har besluttet at vi bare ta' det som det kommer. Ikke noget med at tælle dage ved ÆL osv. 

Vi sexer hver dag, men kun af ren lyst til hinanden. Ikke begrund af projekt baby.. 

men må da indrømme at der er self flere tanker, nu når mens er udeblevet.. 

Venlig hilsen her fra.  

Anmeld Citér

19. august 2015

Moster20

Frit_s skriver:

Hej alle sammen

Jeg er ny her på siden. 

Venlige hilsner her fra. 

Min mens har også været on point hver måned de sidste 4 måneder!! (Havde p-stav før det) 

Det er nu 9 dage siden min mens skulle være kommet, men den er ikke kommet - nogen gange kan jeg mærke mens-smerter, men min krop føles bare ikke som den plejer!

tog en test i forgårs og den var negativ, det er skide irreterende! Nu vil jeg bare gerne have en positiv test eller få min mens - det alt for svært bare at vente 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.