Hjertepude mod fladt baghovedet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. august 2015

SaraSH

Hej piger 

Vores Noah på 3 måneder har fået en lille smule fladt baghovedet. Jeg ammer så han bliver der skiftevis ammet fra højre og venstre, forsøger at lægge ham på maven så meget som han gider  

ville en hjertepude hjælpe ekstra eller er det no go? Kom endelig med råd og meninger. 

Tusinde tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

Panther

Profilbillede for Panther
SaraSHirsvang skriver:

Hej piger 

Vores Noah på 3 måneder har fået en lille smule fladt baghovedet. Jeg ammer så han bliver der skiftevis ammet fra højre og venstre, forsøger at lægge ham på maven så meget som han gider  

ville en hjertepude hjælpe ekstra eller er det no go? Kom endelig med råd og meninger. 

Tusinde tak

Vi købte en, men der var det nok for sent. Så hvis du vil gøre det, ville eg gøre det nu ☺️

Sovet han med hovedet skiftevis til højre og venstre side om natten?

Anmeld Citér

16. august 2015

SaraSH

PUHK skriver:

Vi købte en, men der var det nok for sent. Så hvis du vil gøre det, ville eg gøre det nu ☺️

Sovet han med hovedet skiftevis til højre og venstre side om natten?

Ja vi sørger for at vende hans hovedet så meget vi kan. 

Men fra han var 4 dage gammel har han sovet igennem om natten med 8, 9 og 10 timer af gangen, så han ligger meget på ryggen uden pauser.. Hvis det giver mening. 

Anmeld Citér

16. august 2015

Mom2

SaraSHirsvang skriver:

Hej piger 

Tusinde tak

Fik at vide ved min sp, at de der hjertepuder er total no go, fordi de jo stadigvæk ligger på ryggen. Fik at vide, at en kile er langt bedre.

Anmeld Citér

16. august 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Ja vi sørger for at vende hans hovedet så meget vi kan. 

Men fra han var 4 dage gammel har han sovet igennem om natten med 8, 9 og 10 timer af gangen, så han ligger meget på ryggen uden pauser.. Hvis det giver mening. 

Ja bestemt. Og nogle børn er bare også mere disponerede for det fra naturens side.

Men oftest rettet det sig lidt, når de begynder at sidde/kravle og deres hoveder i øvrigt vokser. Samt at de får mere hår til at skjule en eventuel fladhed ☺️

Men køb puden - hvorfor ikke..? Og så vil du i hvert fald ikke sidde bagefter og tænke, hvad nu hvis ��

vi prøvede i øvrigt også med en kile og et sammenrullet håndklæde, men det møffede han væk i løbet af fem minutter.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.