Mens efter sa?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. august 2015

Mo9ca

Til alle jer der har haft sa. tidligt i graviditeten; hvornår har I fået jeres menstruation igen?

Jeg mistede for 16 dage siden og de sidste 3 dage har jeg testet for ægløsning, men kun en streg kommer frem. Så jeg spekulerer på, om det er alt for tidligt at jeg tester.

Knus M

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

Carina:-)

De sidste 2 gange mistede jeg i 6 og 7 uge og der gik der 6 uger inden ny mens. 

Der kan sagtens gå et stykke tid - den dag jeg begyndte at blde testede jeg bragende positiv å trods af at fosteret var dødt så hcg har været højt og det tager lidt tid inden det er ude af kroppen.

Anmeld Citér

16. august 2015

elskeratværemor

Mor8320 skriver:

Til alle jer der har haft sa. tidligt i graviditeten; hvornår har I fået jeres menstruation igen?

Jeg mistede for 16 dage siden og de sidste 3 dage har jeg testet for ægløsning, men kun en streg kommer frem. Så jeg spekulerer på, om det er alt for tidligt at jeg tester.

Knus M

Jeg har lige haft en SA i uge 6+3 og der er gået 3 uger siden, og fik mens her i tirsdags, så gætter på det er forskelligt hvornår det sker..

Anmeld Citér

16. august 2015

Zicla

Jeg var 11+2 da jeg fik en SA og jeg fik mens efter 4 uger. Jeg vil give de andre ret i at der kan gå mere end 6 uger...

Anmeld Citér

24. august 2015

Mo9ca

Tak fordi I tog jer tid til at svare de damer. 

Jeg havde ægløsning for en uge siden, så nu håber vi at vi har heldet med os og at den bliver deroppe denne gang.

Knus

Anmeld Citér

24. august 2015

Anpau

Mor8320 skriver:

Knus M

Har ikke haft en SA, dog en graviditet uden for livmoderen, hvor jeg blev opereret. Min mens nåede aldrig at komme igen, inden jeg for en uge siden testede positiv. 

På sygehuset sagde de, at der kunne gå fra 4-6 uger inden jeg fik den, så det tror jeg du skal regne med.

Anmeld Citér

24. august 2015

Anpau

Mor8320 skriver:

Tak fordi I tog jer tid til at svare de damer. 

Jeg havde ægløsning for en uge siden, så nu håber vi at vi har heldet med os og at den bliver deroppe denne gang.

Knus

Hov - kunne lige se du jo sådan set selv har "fundet svaret". Måske jeg liiige skal læse sidste indlæg, inden jeg fremover svarer

Jeg håber den er der denne gang

Anmeld Citér

26. august 2015

Appelsin

Har også mistet den 1 august... Der har ikke været mens endnu, men jeg måtte få piller af to gange fordi ikke alt kom ud ig pillerne hjalp slet ik anden gang... Var til kontrol igår og bange for at sku få en udskrabning oveni men kroppen havde selv fjernet resten, uden det er kommet ud. Var gravid med to så tænker at der også går lidt her da HCG nok også var lidt højere... Men tog en test og den var negativ så mon ik at alt hormon er ude af kroppen. Dog fandt de en cyste  på den ene æggestok, som er harmløs og man intet gør ved andet end at gå til kontrol en enkelt gang og jeg spekulerer om den gør at det er vanskeligere at blive gradvid igen eller om det intet har at sige...men det trøster at høre at i andre er kommet videre hurtigt... Fik dog at vide at man skal vente en cyklus før man begynder igen, da kroppen ellers ikke er klar og man kan ende med et uheldigt forløb engang til... Men så artig har jeg ikke været 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.