Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Soffy27 skriver:
Hej de damer
Er der nogen af jer der har prøvet at få fjernet sin galdeblære men stadig døjet med galdesten?
Jeg er ved at gå ud af mit gode skind af nervøsitet.
Har nogen udefinerbare smerter, som kunne minde om galdestens smerter, men jeg har fået fjernet min galdeblære tilbage i 2010..
Nogen der kan beskrive disse smerter for mig?
Skal til ultralyd om 2 uger, men inden da, skal jeg nok nå at tænke diverse sygdomme igennem..
Jeg har lige fået fjernet min galdeblære, ligesom både min far, mor og morfar også har (lægen kaldte mig massivt arveligt disponeret
). Når man har fået fjernet galdeblæren, kan man stadig udvikle sten i galdegangene. Læste et sted at man har 15 % risiko for at udvikle dem, når man har fået fjernet sin galdeblære.
Min mor fik fjernet sin galdeblære i 2009 og har siden haft lignende smerter med 2,5 års mellemrum, og er hver gang hevet igennem den helt store udredning. Den sidste gang konkluderede lægerne, at det må være arvæv fra operationen (kikkert), der driller. Og det kan der ikke rigtig gøres så meget ved, for fjerner de det, vil der komme nyt og måske endda mere.
pointen er, at det heldigvis ikke behøver at være farligt, men smerterne er dybt ubehagelige. Krydser fingre for dig 
Anmeld
Citér