Hvilken alder til denne seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
12 svar
4 synes godt om
15. august 2015

Anonym trådstarter

Jeg har forelsket mig i denne seng, men er lidt i tvivl om, om min datter nærmest allerede er for stor til den - forstået på den måde, at den måske er for barnlig!

hvilken aldersgruppe ville denne seng egne sig til?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2015

lineog4

Anonym skriver:

Jeg har forelsket mig i denne seng, men er lidt i tvivl om, om min datter nærmest allerede er for stor til den - forstået på den måde, at den måske er for barnlig!

4-7/8 år måske endda tidligere de går væk fra den lyse lyserøde stil - kommer an på klassen i skolen og hvem der bliver toneangivende. Men slut 2. Klasse i hvert fald sidste  chance her hjemme for pige pige stilen 

Anmeld Citér

15. august 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vil også sige op til 2. Klasse ca. Men efter det ville jeg måske bare male den i ynglingsfarven om det så var hvid, grå, blå eller pink. Selve sengen er jo ret fin i designet synes jeg. 

Anmeld Citér

15. august 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

4-7/8 år måske endda tidligere de går væk fra den lyse lyserøde stil - kommer an på klassen i skolen og hvem der bliver toneangivende. Men slut 2. Klasse i hvert fald sidste  chance her hjemme for pige pige stilen 

Min datter blir 5 år, så ved ik om det nærmest er for sent at købe den!? Man kan også få sengen i hvid eller mint

Anmeld Citér

15. august 2015

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Vil også sige op til 2. Klasse ca. Men efter det ville jeg måske bare male den i ynglingsfarven om det så var hvid, grå, blå eller pink. Selve sengen er jo ret fin i designet synes jeg. 

Den fåes også i hvid, så overvejede lidt at tage den i den farve! Synes bare at Rosa er SÅ flot!

Anmeld Citér

15. august 2015

lineog4

Anonym skriver:

Min datter blir 5 år, så ved ik om det nærmest er for sent at købe den!? Man kan også få sengen i hvid eller mint

I hvid, og jeg går ud fra den er voksenstørrelse så vil den da kunne holde også i teenageårene - ja jeg vil da også sige voksenseng

Anmeld Citér

15. august 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Den fåes også i hvid, så overvejede lidt at tage den i den farve! Synes bare at Rosa er SÅ flot!

Det er den bestemt! Men hvis jeg skulle tænke lidt langsigtet og hvis jeg ikke var typen der var fiks med pensel og rulle, så ville jeg købe den i hvid fra start  

Anmeld Citér

15. august 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

I hvid, og jeg går ud fra den er voksenstørrelse så vil den da kunne holde også i teenageårene - ja jeg vil da også sige voksenseng

Ja, den er 90 gange 200

Anmeld Citér

15. august 2015

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det er den bestemt! Men hvis jeg skulle tænke lidt langsigtet og hvis jeg ikke var typen der var fiks med pensel og rulle, så ville jeg købe den i hvid fra start  

Du har nok ret. Det er klogest!

Anmeld Citér

15. august 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg er 26 og ville elske den seng

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.