Smerter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. august 2015

Mortil2drenge<3

Hej alle sammen 

vil lige høre jer om i har oplevet det samme i jeres graviditet jeg er omkring 6-7 uger henne men det hele smerter virkelig fra siden og har ømhed i hele maven og min lænd gør virkelig så ondt jeg kan slet ikke bukke mig ned, er der nogle af jer der har oplevet noget lignende ?? Jeg ved det ikke er ude for livmoderen da jeg har set at alt er ok derinde  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

Chellie

Molly90 skriver:

Hej alle sammen 

vil lige høre jer om i har oplevet det samme i jeres graviditet jeg er omkring 6-7 uger henne men det hele smerter virkelig fra siden og har ømhed i hele maven og min lænd gør virkelig så ondt jeg kan slet ikke bukke mig ned, er der nogle af jer der har oplevet noget lignende ?? Jeg ved det ikke er ude for livmoderen da jeg har set at alt er ok derinde  

Det lyder umiddelbart voldsomt? Det nærmeste jeg har oplevet at noget gør ondt, har været ligamentsmerter.. Men de er jo langt fra konstante, det er bare nogle jag, der kommer indimellem..

Anmeld Citér

16. august 2015

Mortil2drenge<3

Chellie skriver:

Det lyder umiddelbart voldsomt? Det nærmeste jeg har oplevet at noget gør ondt, har været ligamentsmerter.. Men de er jo langt fra konstante, det er bare nogle jag, der kommer indimellem..

Det i lænden er der hele tiden kan ikke bukke mig ned eller noget og plejer ellers at kunne uden problemer 

Anmeld Citér

16. august 2015

Chellie

Molly90 skriver:

Det i lænden er der hele tiden kan ikke bukke mig ned eller noget og plejer ellers at kunne uden problemer 

Det ville jeg da få kigget på - det lyder i mine ører ikke som noget graviditets-betinget? Pudsigt nok havde jeg noget tilsvarende et par uger, da jeg lige var blevet gravid, men det var muskulært, og løsnede sig med det samme jeg fik noget akupunktur 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.