Gi mig tyller!!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.558 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ER der nogen der ved, hvor man kan finde sig et godt start kit, til tyller??? Jeg har besluttet at jeg vil køre med engangs sprøjteposer, da de andre blir så ulækre... ARDH... Men!! - Tyller. Når jeg kigger på konditorværktøjssider, så kan man købe en af gangen osv. Men jeg ved ikke hvaffor nogen der er nødvændige til at starte med.. HMMM:..

Så mit spørgsmål er: Et godt tylle-start-kit, med 5-6 gode start-tyller, som jeg kan lave toppe, dutter, kant osv.. med. Og måske den der dråbeformede sjover, de laver de der buttercream blomster med? 

Hvem ved, hit med links, eller et butiks navn eller noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Bubbi

Jeg har lige været i en butik i rungsted. Kagekompagniet.dk

De er rigtig rigtig søde, og meget hjælpsomme. Så jeg ville helt sikkert skrive til dem og høre, hvad de vil råde dig til.

Jeg fik simpelthen så meget hjælp dernede

Anmeld

16. september 2009

Moderator

Bubbi skriver:

Jeg har lige været i en butik i rungsted. Kagekompagniet.dk

De er rigtig rigtig søde, og meget hjælpsomme. Så jeg ville helt sikkert skrive til dem og høre, hvad de vil råde dig til.

Jeg fik simpelthen så meget hjælp dernede

Det kan jeg da lige prøve Tak

Anmeld

16. september 2009

kiroo

Zafir skriver:

Det kan jeg da lige prøve Tak

ellers vent til du kommer på kage kursus, der har de også nogen, min nabo købt der nede, ved ikke lige om hun har prøvet dem endnu men der var lidt forskelligt i pakken, og syntes ikke de var så dyre..

Anmeld

16. september 2009

Moderator

kiroo skriver:

ellers vent til du kommer på kage kursus, der har de også nogen, min nabo købt der nede, ved ikke lige om hun har prøvet dem endnu men der var lidt forskelligt i pakken, og syntes ikke de var så dyre..

Min moar har jo fødselsdag FØR kagekursus Og jeg skal BRUGE TYLLER hehe ...

Jeg så lige på denneher: kagekompagniet.dk/product.asp ... gad vide om det kan være startkit???? Hmmm...

Men der står godtnok at det er til cupcakes, men det skal de jo ikke bestemme

Anmeld

16. september 2009

Bubbi

Zafir skriver:

Min moar har jo fødselsdag FØR kagekursus Og jeg skal BRUGE TYLLER hehe ...

Jeg så lige på denneher: kagekompagniet.dk/product.asp ... gad vide om det kan være startkit???? Hmmm...

Men der står godtnok at det er til cupcakes, men det skal de jo ikke bestemme

Det sæt kiggede jeg også på

Det er med en pose, og lidt forskelligt tryller Og ja du bestemmere helt selv hvad det skal bruges til

Anmeld

16. september 2009

Moderator

Bubbi skriver:

Det sæt kiggede jeg også på

Det er med en pose, og lidt forskelligt tryller Og ja du bestemmere helt selv hvad det skal bruges til

Jeg syns bare de så meget små ud... Hmmm... Men jeg tænkte som start sæt er det vel meget fint???

Anmeld

16. september 2009

Bubbi

Zafir skriver:

Jeg syns bare de så meget små ud... Hmmm... Men jeg tænkte som start sæt er det vel meget fint???

Hvis man kigger på kagerne (nam nam) så passer det meget godt med størrelsen på hvad der kommer ud

Anmeld

16. september 2009

Moderator

Bubbi skriver:

Hvis man kigger på kagerne (nam nam) så passer det meget godt med størrelsen på hvad der kommer ud

Tror sku jeg bestiller det

Det er jo ikke mega dyrt og det ser ud til at være et godt startkit

Så må jeg jo se på det

Anmeld

16. september 2009

Moderator

Zafir skriver:

ER der nogen der ved, hvor man kan finde sig et godt start kit, til tyller??? Jeg har besluttet at jeg vil køre med engangs sprøjteposer, da de andre blir så ulækre... ARDH... Men!! - Tyller. Når jeg kigger på konditorværktøjssider, så kan man købe en af gangen osv. Men jeg ved ikke hvaffor nogen der er nødvændige til at starte med.. HMMM:..

Så mit spørgsmål er: Et godt tylle-start-kit, med 5-6 gode start-tyller, som jeg kan lave toppe, dutter, kant osv.. med. Og måske den der dråbeformede sjover, de laver de der buttercream blomster med? 

Hvem ved, hit med links, eller et butiks navn eller noget

http://www.alttilkager.dk/group.asp?group=53 (du behøver ikke facebook )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.