Blefri om dagen - men hvad med om natten???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.383 visninger
6 svar
1 synes godt om
15. august 2015

lycly

Min datter på 4 har ENDELIG smidt bleen og er super god til det om dagen. Den første uge havde hun bleen af om dagen og på om natten. Det gik så godt så ugen efter fik hun den også af om natten. Og den uge havde hun INGEN uheld. 

Det er nu 4 uger siden vi startede og nu tisser hun i sengen HVER nat og hun nægter at lave stort på toilettet. Hvilket resulterer i at hun holder sig, får ondt i maven og til sidst laver hun bare i trusserne lidt af gangen. I nat havde hun konstant afføring i trusserne. Hele natten. Bliver vanvittig.

Skal jeg bare fortsætte og bide tænderne sammen? Eller er hun ikke klar til at smide bleen om natten? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

lycly

Op ����

Anmeld Citér

16. august 2015

MoarMoar

Jeg ville give hende bleen på om natten igen. 

Vores søn får stadig bleen på om natten af og til. Han ved godt det kan være svært at holde sig hvis han har drukket meget om aften. Hvis vi fx har været til fødselsdag og han har fået noget af drikke efter aftensmad. 

Anmeld Citér

16. august 2015

mpr

LuLy skriver:

Min datter på 4 har ENDELIG smidt bleen og er super god til det om dagen. Den første uge havde hun bleen af om dagen og på om natten. Det gik så godt så ugen efter fik hun den også af om natten. Og den uge havde hun INGEN uheld. 

Det er nu 4 uger siden vi startede og nu tisser hun i sengen HVER nat og hun nægter at lave stort på toilettet. Hvilket resulterer i at hun holder sig, får ondt i maven og til sidst laver hun bare i trusserne lidt af gangen. I nat havde hun konstant afføring i trusserne. Hele natten. Bliver vanvittig.

Skal jeg bare fortsætte og bide tænderne sammen? Eller er hun ikke klar til at smide bleen om natten? 

Vi havde samme problem, og valgte at give hende ble på om natten hvilket kun var 4 måneders tid, hvor hun så ville til at have den af for hun var jo en stor pige, her sagde vi så at hun skulle på toilettet inden sengetid så, det gad hun ikke og prøvede at snyde os ved at sige hun ikke kunne, men fordi vi holdt fast i at hvis hun ikke kom af med noget så var det ble på.. så fandt hun ud af at det ikke hjalp, godt et år senere begyndte hun selv at kunne stå op om natten og gå på toilet hvis hun skulle mere  Efter vi fik startet med det hvor hun gik på toilettet hver aften inden sengetid har vi kun haft meget få uheld 

Anmeld Citér

16. august 2015

Benjamins'mor

Min søn på 4 1/2 har været ble fri i 1 års tid nu, og han tisser i sengen hver nat hvis ikke han får ble på. 

Min lillebror var 6 år før han kunne sove uden ble om natten.

Anmeld Citér

17. august 2015

Hapiness is motherhood

Min smed bleen da han var 3,5 år og da han havde styr på dagen, ville han også af med natbleen, desværre var det kun de to første uger vi havde tørre nætter, og derefter var det HVER nat han tissede i sengen. Vi fik anbefalet at give ham bleen på igen, og var til at starte med meget imod det, da det jo ville være et kæmpe nederlag for ham. Det skal siges at det var efter hans eget ønske at hans smed den til at starte med (og tissede ALTID inden han gik i seng). Han har nu fået (store-drenge)ble på og tisser i den hver nat, så vi har aftalt at så snart han har 5 tørre bleer i træk, så slipper han. Men tror helt ærligt bare ikke hans krop var klar til det. Han vågnede slet ikke når han skulle tisse, så vi giver ham bare tid. Han fylder 4 år om 9 dage, så vi har ikke travlt.

Anmeld Citér

17. august 2015

Skouboe

Jeg ville give hende ble på om natten igen, før det udvikler sig yderligere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.