Varmt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
6 svar
2 synes godt om
14. august 2015

fit_fys

hej!

min søn på snart 5, har altid været meget varm. Lige siden han blev født har han altid holdt på varmen rigtig godt.

nu om sommeren er det dog næsten for meget. Om natten sover han kun i ble, og alligevel er hans pude gennemblødt af sved efter en time. Er der andre med så varme børn, og har I evt nogle tricks? Synes det er synd for ham selvom han ikke giver udtryk for at det er et stort problem...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2015

TNBC

fit_fys skriver:

hej!

min søn på snart 5, har altid været meget varm. Lige siden han blev født har han altid holdt på varmen rigtig godt.

nu om sommeren er det dog næsten for meget. Om natten sover han kun i ble, og alligevel er hans pude gennemblødt af sved efter en time. Er der andre med så varme børn, og har I evt nogle tricks? Synes det er synd for ham selvom han ikke giver udtryk for at det er et stort problem...

Har I prøvet at have en blæser på værelset om natten?

Jeg sover selv med åbent vindue, ellers bliver det for varmt..

Anmeld Citér

14. august 2015

fit_fys

Har tænkt tanken med blæseren, men var bange for at det ville larme for meget. Det kan dog være vi tager det op til revision  

Tak! 

Anmeld Citér

14. august 2015

TNBC

fit_fys skriver:

Har tænkt tanken med blæseren, men var bange for at det ville larme for meget. Det kan dog være vi tager det op til revision  

Tak! 

Ja, der er nogen der larmer lidt, men ikke voldsomt meget.. Kommer an på hvor tungt din søn sover. Men prøver nogle af og ser om der er nogen der larmer mindre, det er vel mere dem der drejer, der larmer.

Anmeld Citér

15. august 2015

Mettefpigen

Det samme er min søn og lige nu sover han i ble og uden noget over sig.... og hans og pude er drivvåd om morgenen... og her der ikk noget at Gøre... har prøvet med åben vindue, åbne vinduer i hele hjemmet med åben dør, blæser.... 

Anmeld Citér

15. august 2015

Bebsen

Sådan tror jeg bare nogle børn er  

Min dreng på knap 5 er også meget varm og det første sted han sveder er i håret/hårgrænsen, han sover også bare i underbukser om sommeren, resten af året er det aldrig i fuld pyjamas, han er alt for varm. 

Anmeld Citér

16. august 2015

fit_fys

Godt at høre at der er håb forude, vi må prøve tingene af 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.