Vægt halvvejs - endelig vægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
8 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. august 2015

A. Nonymsen

jeg er godt og vel halvvejs i min graviditet. 

Da jeg fødte min datter havde jeg taget rigtig meget (i mine øjne) på,  og ville gerne undgå det denne gang. 

Min livsstil er noget anderledes end sidst, er langt mere aktiv og får en mere varietet kost end sidst. Men har alligevel taget otte kilo på indtil videre 

jeg fødte tvillinger sidste sommer i 15. Uge, så har fået ordre på at jeg ikke må løbe mere, fordi min krop i virkeligheden er 3. Gangsfødende inden for kort tid, og derfor er ret belastet. Men cykler stort set dagligt og får nogle ture med vores store pige.

men inden dette bliver for langt . Hvad havde i taget på da i var halvvejs ca og hvad endte i ud med at tage på  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2015

Emisoph

Halvvejs havde jeg taget 13 kg på, ved fødsel havde jeg taget 30. Var aktiv frem til uge 34. de sidste 5 kg kom på de 13 dage over termin inden igangsættelse

Anmeld Citér

14. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Med den første havde jeg taget 28,5 kg på i alt - halvvejs vejede jeg 20 kg + så de sidste 8 kom i 3. Trimester - tabte 17,5 kg ved fødslen og 2 dage frem - da jeg havde SYGT meget vand i kroppen.

denne gang er jeg 37+2 og har "kun" taget 10 kg på - men har ødemer igen så hvis jeg taber de 10 kg ved fødslen og efterfølgende dage på barselsgangen så bliver jeg glad for jeg er lidt overvægtig i forvejen  

Men jeg har kun tænkt over hvad jeg har puttet i munden - for aktiv har jeg ikke været som sådan

Anmeld Citér

14. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
A. Nonymsen skriver:

Da jeg fødte min datter havde jeg taget rigtig meget (i mine øjne) på,  og ville gerne undgå det denne gang. 

Min livsstil er noget anderledes end sidst, er langt mere aktiv og får en mere varietet kost end sidst. Men har alligevel taget otte kilo på indtil videre 

jeg fødte tvillinger sidste sommer i 15. Uge, så har fået ordre på at jeg ikke må løbe mere, fordi min krop i virkeligheden er 3. Gangsfødende inden for kort tid, og derfor er ret belastet. Men cykler stort set dagligt og får nogle ture med vores store pige.

men inden dette bliver for langt . Hvad havde i taget på da i var halvvejs ca og hvad endte i ud med at tage på  

Halvvejs havde jeg taget 5 kg på fra startvægten. - Jeg tabte mig en del først i graviditeten pga kvalme.

Da jeg fødte havde jeg taget ca 25 kg fra startvægten. Rigtig meget af detvar dog væske.

Anmeld Citér

14. august 2015

StephanieNajim

Må ærligt indrømme at jeg ikke kan huske hvad jeg havde taget på da jeg var 20 uger henne. Men første gang endte jeg med en vægtøgning på 8 kg og anden gang (med tvillinger) endte jeg med en vægtøgning på 12 kg ☺ Jeg er desuden normalvægtig 

Anmeld Citér

14. august 2015

Diosa85

A. Nonymsen skriver:

Ja jeg var halvvejs havde jeg taget 10 kg på og sluttede på 14 kg. Og det eneste motion jeg fik var 30 minutters gåture hver aften. 

Anmeld Citér

15. august 2015

Milas14

Jeg ved ikke hvad det var halvvejs, men er 31+1 nu og har taget 10 kg på Spiser nok for meget og får bevæget mig for lidt

Min startvægt var 74 kg.

Anmeld Citér

15. august 2015

SandraXOXO

Her sidste gang havde jeg taget 2 kg på i uge 20. I uge 42 da jeg fødte var vægten oppe på 28 ekstra kilo  men de var væk alle sammen to uger efter. Havde så meget vand i kroppen. Føj. Lignede ikke bare en hval, men en død hval.

Anmeld Citér

15. august 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Nr 1 ca 6 kg halvvejs og endte med 11 kg i alt

nr 2 0 kg halvvejs og 4,3 kg ialt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.