Eksperthjælp: Er chancen for graviditet afhængig af: Spare op med sæd.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.285 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. august 2015

Lisbeth Jess

Hej

Jeg har to opklarings spørgsmål.

Er der større chance for at blive gravid hvis min kæreste ligesom "sparer på sæden" eller er det bare en skrøne? Synes jeg har hørt at hvis fyren ikke får udløsning i et en uges tid inden de der frugtbare døgn, at der så skulle være større chance.

Og en anden ting jeg er ikke ved om er en skrøne; jeg har hørt at der er større chance for at blive gravid, hvis vi kommer samtidigt - men hvad så med at han får udløsning inden i mig, og at jeg så kommer bagefter?

På forhånd tak!

Lisbeths svar

Hej !

Har under søgt lidt om dit spørgsmål.

Ved en normal ejakulation er der 50 mill. levende sædceller. hvis manden sædkvalitet ikke er nedsat.

Der bliver hele tiden dannet nye, derfor mener jeg ikke der behøver spares op.

Hvis kvaliteten er nedsat, kan der med god  effekt spises Folinsyre og Zink kosttilskud. 

Om orgasme samtidig med ejakulation giver større chance for graviditet har jeg ikke kunnet researche mig til.

Befrugtning af æg, er afhængig af slimhindens forhold og mandens sæd. Det er nok de vigtigste faktorer for en vellykket befrugtning.

Held og lykke med projekt baby.

Varme hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2015

esioul

lisbeth jess skriver:

Hej

Jeg har to opklarings spørgsmål.

Er der større chance for at blive gravid hvis min kæreste ligesom "sparer på sæden" eller er det bare en skrøne? Synes jeg har hørt at hvis fyren ikke får udløsning i et en uges tid inden de der frugtbare døgn, at der så skulle være større chance.

Og en anden ting jeg er ikke ved om er en skrøne; jeg har hørt at der er større chance for at blive gravid, hvis vi kommer samtidigt - men hvad så med at han får udløsning inden i mig, og at jeg så kommer bagefter?

På forhånd tak!

Lisbeths svar

Hej !

Har under søgt lidt om dit spørgsmål.

Ved en normal ejakulation er der 50 mill. levende sædceller. hvis manden sædkvalitet ikke er nedsat.

Der bliver hele tiden dannet nye, derfor mener jeg ikke der behøver spares op.

Hvis kvaliteten er nedsat, kan der med god  effekt spises Folinsyre og Zink kosttilskud. 

Om orgasme samtidig med ejakulation giver større chance for graviditet har jeg ikke kunnet researche mig til.

Befrugtning af æg, er afhængig af slimhindens forhold og mandens sæd. Det er nok de vigtigste faktorer for en vellykket befrugtning.

Held og lykke med projekt baby.

Varme hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

I fertilitetsbehandling må manden helst ikke have haft sædafgang 2 dage før æggene skal befrugtes. Det er for at samle lidt, men at det stadigvæk er så frisk som muligt. De kan hvis godt blive dovne, hvis der er gået for lang tid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.