Jeres mave og bmi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. august 2015

Anonym trådstarter

Jeg er anonym da familie og venner er på siden og vores graviditet endnu er hemmelig :-)

jeg har en bmi på 26 . 

Er 182 høj og vejer 83kilo 

nogle herinde som er villige til at vise mavebilleder , før og under graviditet ? Tænker om man overhovedet kommer til at se gravid ud  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2015

Camilla19

Anonym skriver:

Jeg er anonym da familie og venner er på siden og vores graviditet endnu er hemmelig :-)

jeg har en bmi på 26 . 

nogle herinde som er villige til at vise mavebilleder , før og under graviditet ? Tænker om man overhovedet kommer til at se gravid ud  

Jeg er 176 og vejede 83 kg da jeg blev gravid. 

På det andet er jeg 39+6 :-) 

man kunne se min mave efter uge 20 :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. august 2015

heldyr

Anonym skriver:

jeg har en bmi på 26 . 

Ej du skal ikke være bekymret for ikke at se gravid ud! Jeg vejede vidst nok 84 kg da jeg blev gravid og er 170 høj (har dog altid vejet mere end veninder selvom jeg så vat tyndere og mere trænet end dem). 

Man kunne se at jeg var gravid med en pæn rund mave fra uge 16, billedet med glimmer bluse er jeg vidst i uge nogle og tyve og det andet er uge 31 eller 32  

Anmeld Citér

14. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Jeg har dog ikke noget billede af maven - men mit BMI er lige over 35 (mener jeg) er 170 høj og vejede ved gravidtets start 100,4 kg og jeg kan fortælle dig så meget at ingen er i tvivl om jeg er gravid har MEGA mave på / godt nok andengangs gravid men ved første gravitet var jeg også "tyk" 89 kg 

Anmeld Citér

14. august 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg vejede 84 da jeg blev gravid anden gang og er 172 cm høj.. Jeg tog 4,3 kg på og så sådan ud i uge 38 - 6 dage før jeg fødte 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.