Ferie hvorhen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
8 svar
3 synes godt om
13. august 2015

Anonym trådstarter

Her om ikke så længe vil vi begynde at overveje hvor ferien ska gå hen engang i efteråret.

Vi har ca 30.000 kr at gøre godt med og er 2 voksende og 2 børn i aldren 3-7 år.

Har i forslag til hvor vi evt skal tage hen? 

Krav det skal være varmt, børne og bade venligt. Vi er både til strand og pool. Ikke for langt at flyve =4-5 timer. 

Vi overvejer Alcudia på Mallorca, da vi har været der en gang før og var rigtig glade for det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2015

God-mor

Anonym skriver:

Her om ikke så længe vil vi begynde at overveje hvor ferien ska gå hen engang i efteråret.

Vi har ca 30.000 kr at gøre godt med og er 2 voksende og 2 børn i aldren 3-7 år.

Krav det skal være varmt, børne og bade venligt. Vi er både til strand og pool. Ikke for langt at flyve =4-5 timer. 

Vi overvejer Alcudia på Mallorca, da vi har været der en gang før og var rigtig glade for det.

Vi var i Alcudia Mallorca i foråret og det var første men bestemt ikke sidste gang! Vi var på hotel viva bahia og det var det skønneste hotel for børn og voksne! All Incl. er også super på hotellet. Vi rejste med Spies. 

Anmeld Citér

13. august 2015

God-mor

Anonym skriver:

Hotellet ligger desuden nærmest på stranden:-) Der er en lille sti på 20 meter så er du på stranden :-)

Anmeld Citér

13. august 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Hotellet ligger desuden nærmest på stranden:-) Der er en lille sti på 20 meter så er du på stranden :-)

Var det oppe ved port de alcudia, eller længer nede?

Vi boede på et rigtig lækkert hotel sidst, men det var langt fra selve port de alcudia, og stranden havde temmlig store bølger, så selve stranden var ikke så børnevenlig, så vi vil nemlig gerne tætter på selve centrum.

Kan du huske hvad i ca gav i alt, hvis jeg må spørge? 

Anmeld Citér

14. august 2015

PernilleogLouis

God-mor skriver:

Lige nysgerrig men er der varmt der i efteråret???

Anmeld Citér

14. august 2015

God-mor

PernilleogLouis skriver:

Lige nysgerrig men er der varmt der i efteråret???

Ja frem til oktober skulle vejret være meget godt :-) 

Anmeld Citér

14. august 2015

God-mor

Anonym skriver:

Var det oppe ved port de alcudia, eller længer nede?

Vi boede på et rigtig lækkert hotel sidst, men det var langt fra selve port de alcudia, og stranden havde temmlig store bølger, så selve stranden var ikke så børnevenlig, så vi vil nemlig gerne tætter på selve centrum.

Kan du huske hvad i ca gav i alt, hvis jeg må spørge? 

Det var nede ved naturresavatet/parken, hvis i har været der. 20 min. fra centrum ca. i bus vel og mærke så det er ikke i centrum, men stranden vi boede ved var så dejlig. Vi købte en afbudsrejse to dage inden vi rejste og fik rejsen meget billigt, tror vi gav 6000 for os alle tre og så + all incl. Det vil koste ca. 6-7000 pr. næse hvis det er uden rabat. :-) 

Anmeld Citér

14. august 2015

Lotus86

Hvis i gerne vil til Mallorca kan jeg anbefale Santa Ponsa, det er en skøn lille by, med en masse butikker og restauranter, stranden er lille og hyggelig, og meget børnevenlig. Det ligger ikke langt fra Palma, man kan tage bussen derind på 20 minutter. 

Anmeld Citér

14. august 2015

Mamman

Profilbillede for Mamman
Lotus86 skriver:

Hvis i gerne vil til Mallorca kan jeg anbefale Santa Ponsa, det er en skøn lille by, med en masse butikker og restauranter, stranden er lille og hyggelig, og meget børnevenlig. Det ligger ikke langt fra Palma, man kan tage bussen derind på 20 minutter. 

Den vil jeg også anbefale - skøn by

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.