Baby bade i opvarmet swimmingpool?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
5 svar
2 synes godt om
13. august 2015

Mrsopsand

Jeg har googlet lidt men kom frem til meget forskellige svar. 

Vi er i sommerhus med familien og vores lille Winston på 14 dage. Der er opvarmet pool her og ungerne bader hele dagen. Vi kom til at snakke om Winston må komme i vandet for en kort bemærkning?

Jeg ved jeg ikke må endnu men må han med sin far? Han vejer 4380 og navlestumpen er faldet af. På badebleerne står der fra 3 kg?

Hvad siger I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2015

Bak

Mrsopsand skriver:

Vi er i sommerhus med familien og vores lille Winston på 14 dage. Der er opvarmet pool her og ungerne bader hele dagen. Vi kom til at snakke om Winston må komme i vandet for en kort bemærkning?

Jeg ved jeg ikke må endnu men må han med sin far? Han vejer 4380 og navlestumpen er faldet af. På badebleerne står der fra 3 kg?

Hvad siger I?

Ja, det må han gerne. Den størrelse kan dog ikke holde ret længe. Det bliver hurtigt for meget for dem. Sørg for det bliver en tryg oplevelse med ham tæt på far hele tiden. 

Anmeld Citér

13. august 2015

Bak

Mrsopsand skriver:

Hvad siger I?

Og vandtemperaturen skal helst være omkring 34-38 grader...

Anmeld Citér

13. august 2015

Mrsopsand

Bak skriver:

Ja, det må han gerne. Den størrelse kan dog ikke holde ret længe. Det bliver hurtigt for meget for dem. Sørg for det bliver en tryg oplevelse med ham tæt på far hele tiden. 

Alletiders, tak for dit svar. Vi gør det kort, tester lige om han kan li det og ellers holder vi ham tæt ved far.  tænker det vil være alletiders for dem begge. Og så kan jeg stå klar med håndklædet. 

Anmeld Citér

13. august 2015

Mrsopsand

Bak skriver:

Og vandtemperaturen skal helst være omkring 34-38 grader...

Anmeld Citér

13. august 2015

Tiggi

Nu var vores datter lidt større end jeres barn, men da hun var 3-4 måneder gammel var hun ved i udendørs pool flere gange (38-40 grader) og nød det meget Stod så selvfølgelig klar med håndklæde på kanten som du også har planer om for at hun ikke sku blive kold

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.