Lucas opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
4 svar
20 synes godt om
13. august 2015

asff

Jeg skylder vidst at fortælle hvordan Lucas har det, hvis nogle skulle følge mig. Lucas hjertescanning viste at han havde meget snævre kar, og det var det der gav en mislyd. Det er ikke farligt og vi skal fortsætte til kontrol med ham. Ellers har han det faktisk godt! Jeg er endelig ved at tro på, han overlever. Det har været en forfærdelig start for os. Nå ja, og da vi endelig blev udskrevet fik jeg betændelse i lejsersnit arret. Så ind og reoperes. De kan ikke få bugt med betændelsen, så indtil videre er jeg blevet opereret 4 gange ekstra! Det er drøjt. Lige nu, er jeg på penicillin på 13. Dagen. Og har hul i maven der er 8 cm dybt - for de tør ikke lukke det sammen igen, så det skal hele Selv. Det betyder stærkt smertestillende medicin er en fast del af hverdagen, for at kunne holde det ud. Men! Vi har det godt!❤️❤️

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2015

Jegkiggerpåfugle

En rigtig trælst start, 

men dejligt at i nu ser frem ad og jeg må da lige kommentere på din guldklump - HOLD KÆFT han er bare en lækker baby - det har i gjort godt

Anmeld Citér

14. august 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lækker guldklump

Det lyder som en hård start, men godt, at det ikke var "andet" og at I fortsat skal gå til kontrol.

Det lyder ikke godt med dig - håber det bedste og sender masser af helbredende tanker

Anmeld Citér

14. august 2015

asff

Jegkiggerpåfugle skriver:

En rigtig trælst start, 

men dejligt at i nu ser frem ad og jeg må da lige kommentere på din guldklump - HOLD KÆFT han er bare en lækker baby - det har i gjort godt

Tusind tak  synes også selv han er en lækkermås

Anmeld Citér

14. august 2015

asff

MoarHvidovre skriver:

Lækker guldklump

Det lyder som en hård start, men godt, at det ikke var "andet" og at I fortsat skal gå til kontrol.

Det lyder ikke godt med dig - håber det bedste og sender masser af helbredende tanker

Tusind tak ja, er også tryg ved at de ikke "slipper" ham helt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.