Erfaring med reservebedste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
3 svar
2 synes godt om
13. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg søger nogle erfaringer med reservebester...

Jeg overvejer en reservebeste fordi jeg er enlig mor og studerende. Og kan mærke at jeg er bange for at komme bagud når min datter (som lige nu) er syg over et par dage. Idag går jeg f.eks. glip af flere fags første timer... Men den eneste erfaring jeg har på børnepasningsområdet er fra da jeg selv var babysitter, og det er nu engang et par dage siden... 

Hvor finder man en reservebedste? Hvad er en rimelig pris? Som studerende er finanserne jo lidt begrænsede, så jeg har heller ikke råd til at give flere hundrede kroner for et par timer..

Nogle erfaringer? Gode råd? Ting jeg slet ikke har tænkt på?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2015

TNBC

MummiT skriver:

Jeg søger nogle erfaringer med reservebester...

Jeg overvejer en reservebeste fordi jeg er enlig mor og studerende. Og kan mærke at jeg er bange for at komme bagud når min datter (som lige nu) er syg over et par dage. Idag går jeg f.eks. glip af flere fags første timer... Men den eneste erfaring jeg har på børnepasningsområdet er fra da jeg selv var babysitter, og det er nu engang et par dage siden... 

Hvor finder man en reservebedste? Hvad er en rimelig pris? Som studerende er finanserne jo lidt begrænsede, så jeg har heller ikke råd til at give flere hundrede kroner for et par timer..

Nogle erfaringer? Gode råd? Ting jeg slet ikke har tænkt på?

seniorlife.dk

min-mave.dk har også reservebedste side(så også kan være babysitter)

Jeg er reservetante(desværre ser jeg dem ikke ret tit, så det er ikke sådan at jeg hjælper i hverdagen. )