Erfaring med reservebedste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
3 svar
2 synes godt om
13. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg søger nogle erfaringer med reservebester...

Jeg overvejer en reservebeste fordi jeg er enlig mor og studerende. Og kan mærke at jeg er bange for at komme bagud når min datter (som lige nu) er syg over et par dage. Idag går jeg f.eks. glip af flere fags første timer... Men den eneste erfaring jeg har på børnepasningsområdet er fra da jeg selv var babysitter, og det er nu engang et par dage siden... 

Hvor finder man en reservebedste? Hvad er en rimelig pris? Som studerende er finanserne jo lidt begrænsede, så jeg har heller ikke råd til at give flere hundrede kroner for et par timer..

Nogle erfaringer? Gode råd? Ting jeg slet ikke har tænkt på?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2015

TNBC

MummiT skriver:

Jeg søger nogle erfaringer med reservebester...

Jeg overvejer en reservebeste fordi jeg er enlig mor og studerende. Og kan mærke at jeg er bange for at komme bagud når min datter (som lige nu) er syg over et par dage. Idag går jeg f.eks. glip af flere fags første timer... Men den eneste erfaring jeg har på børnepasningsområdet er fra da jeg selv var babysitter, og det er nu engang et par dage siden... 

Hvor finder man en reservebedste? Hvad er en rimelig pris? Som studerende er finanserne jo lidt begrænsede, så jeg har heller ikke råd til at give flere hundrede kroner for et par timer..

Nogle erfaringer? Gode råd? Ting jeg slet ikke har tænkt på?

seniorlife.dk

min-mave.dk har også reservebedste side(så også kan være babysitter)

Jeg er reservetante(desværre ser jeg dem ikke ret tit, så det er ikke sådan at jeg hjælper i hverdagen. )

og det er ikke alle der tager noget for det, hvis du nu finder en, der bare ville elske at have et barnebarn at forkæle.

Tror også man kan finde det igennem kommunen(ved ikke om det er alle)

Anmeld Citér

13. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Yurie skriver:

seniorlife.dk

min-mave.dk har også reservebedste side(så også kan være babysitter)

Jeg er reservetante(desværre ser jeg dem ikke ret tit, så det er ikke sådan at jeg hjælper i hverdagen. )

og det er ikke alle der tager noget for det, hvis du nu finder en, der bare ville elske at have et barnebarn at forkæle.

Tror også man kan finde det igennem kommunen(ved ikke om det er alle)

Tak for dit svar!

Jeg må ind og se på de to sider, om ikke jeg kan finde noget der. Tak

Anmeld Citér

13. august 2015

TNBC

MummiT skriver:

Tak for dit svar!

Jeg må ind og se på de to sider, om ikke jeg kan finde noget der. Tak

Selv tak. Jeg fandt selv min bonusnevø inde på min-mave.dk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.