Hvilke natlampe har i på børneværelset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
7 svar
7 synes godt om
12. august 2015

Goggelogge

min datter på 2 skal have en natlampe til værelset, enten stående eller hængene på væggen, hvilken har i til jeres?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2015

hekran

Vi har ikke nogen. Drengene vil gerne have det mørkt, mens pigen på 4 gerne lader hendes Ikeablomst lyse hele natten. Den har hyggebelysning

Anmeld Citér

13. august 2015

Masig

Vores den ældste har denne: 

http://www.lirumlarumleg.dk/products/natlampe-som-danner-stjernehimmel-skildpadde

Den yngste bruger ikke natlampe endnu. 

Anmeld Citér

13. august 2015

merethe

Profilbillede for merethe
Goggelogge skriver:

min datter på 2 skal have en natlampe til værelset, enten stående eller hængene på væggen, hvilken har i til jeres?

Vi har Phillips Living Colors. Så vælger børnene selv hvilken farve den skal lyse med.

Anmeld Citér

13. august 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

da min søn var mindre havde han en lampe der forstillede en and...

jeg har hørt at han har fået en ny der forestiller en bil hjemme hos far, men har ikke set den... herhjemme har han en lyskæde med Disney's Biler på...

Lillesøster sover stadig inde hos os, og der har vi nogle gange vores sengelampe tændt, men det er meget sjældent da hun heldigvis foretrækker mørke...

(billedet af andelampen er fundet på nettet)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. august 2015

Tillesen

Ja, der findes rigtig man typer. Er selv tilhænger af enten dem med batterier eller til stikkontakten da de er nemmeste at sætte op og nemme at fjerne igen når børnene ikke skal bruge dem mere. Tror det vigtigste man skal overveje er om der skal være lys hele natten eller kun når man skal lægge i seng ?  http://morefews.dk/2015/08/13/natlampe-til-boernevaerelset/

Og så naturligvis overveje strømforbruget 

Anmeld Citér

14. august 2015

lillespir26

Denne her

Anmeld Citér

14. august 2015

VNB

Goggelogge skriver:

Min yngste søn på 2 1/2 år har denne lampe 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.