Forsøgt i over 2 år og se nu her... :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
9 svar
26 synes godt om
12. august 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig

Efter at have forsøgt i over 2 år, uden held, og en masse penge brugt på tester, skulle jeg da lige tjekke tidligere, da jeg er gået 5 dage over. Lige som så mange gange før, men denne gang er der bare ingen tegn på MS. Ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv, og tror ikke på det før jeg har været til lægen i morgen....

Billedet siger vist sig selv.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2015

God-mor

181084 skriver:

Efter at have forsøgt i over 2 år, uden held, og en masse penge brugt på tester, skulle jeg da lige tjekke tidligere, da jeg er gået 5 dage over. Lige som så mange gange før, men denne gang er der bare ingen tegn på MS. Ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv, og tror ikke på det før jeg har været til lægen i morgen....

Der er da INGEN tvivl 

Anmeld Citér

12. august 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
God-mor skriver:

Der er da INGEN tvivl 

Nej er der ikke. troede lige som alle de andre gange at den var blank, så da jeg gik ud og opdagede at allerede inden 5 minutter var der disse 2 tydelige streger, var jeg paf.. tror ikke på det før jeg har været hos lægen og han også siger at den er der.

Anmeld Citér

12. august 2015

God-mor

181084 skriver:

Nej er der ikke. troede lige som alle de andre gange at den var blank, så da jeg gik ud og opdagede at allerede inden 5 minutter var der disse 2 tydelige streger, var jeg paf.. tror ikke på det før jeg har været hos lægen og han også siger at den er der.

Hvor er det stort efter så lang tids prøven Kan godt forstå den lige skal sive ind, men den er altså mere en god nok :-) stort tillykke 

Anmeld Citér

12. august 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
God-mor skriver:

Hvor er det stort efter så lang tids prøven Kan godt forstå den lige skal sive ind, men den er altså mere en god nok :-) stort tillykke 

Mange tak.

Er stadig helt paf.

Anmeld Citér

12. august 2015

Spirrevip

12. august 2015

Sophie90

Mange gange tillykke til jer!  Dejligt det endelig er lykkedes for jer, det fortjener i efter så lang ventetid! 

Anmeld Citér

12. august 2015

Babydrøm

181084 skriver:

Stort tillykke  Hvor er det fantastisk  

Anmeld Citér

13. august 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
Sophie90 skriver:

Mange gange tillykke til jer!  Dejligt det endelig er lykkedes for jer, det fortjener i efter så lang ventetid! 

Mange tak. vi er også bare ubeskrivelig lykkelige.

Anmeld Citér

13. august 2015

Sophie90

181084 skriver:

Mange tak. vi er også bare ubeskrivelig lykkelige.

Det kan jeg rigtig godt forstå 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.