Cyklus efter homonspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. august 2015

Stides

Hej herinde ��

jeg har igennem årene haft p-stav, p-sprøjter og de sidste 3 år haft homonspiral, under alle 3 ting har jeg aldrig haft mens, men har haft mens med det samme i skiften imellem de 3 ting.

nu skulle vi så starte PB og fik taget homonspiralen ud sidst i maj, havde så allerede en let blødne med 5-6 dages mens i juni, fik så en "normal" mens 6 dagen juli med alm blødning..

ville i mene det er tegn på må krop allerede er "normalt" kørende?? Havde en cyklus på 32 dage og fik æglæsnings test inden blødning nummer 2..

Hvad tænker i ?? Evt nogen af jer der har erfaring om at starte PB efter homonspiralen spiral?? Det er første gang for os

håbeR på midterpartier omkring��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2015

mejuny

Stides skriver:

Hej herinde ��

jeg har igennem årene haft p-stav, p-sprøjter og de sidste 3 år haft homonspiral, under alle 3 ting har jeg aldrig haft mens, men har haft mens med det samme i skiften imellem de 3 ting.

nu skulle vi så starte PB og fik taget homonspiralen ud sidst i maj, havde så allerede en let blødne med 5-6 dages mens i juni, fik så en "normal" mens 6 dagen juli med alm blødning..

ville i mene det er tegn på må krop allerede er "normalt" kørende?? Havde en cyklus på 32 dage og fik æglæsnings test inden blødning nummer 2..

Hvad tænker i ?? Evt nogen af jer der har erfaring om at starte PB efter homonspiralen spiral?? Det er første gang for os

Så lige din tråd, og håbede sådan på der var nogen der havde svaret. Jeg har selv lige fået fjernet min hormonspiral, og havde heller ikke nogen blødninger i de tre år jeg havde den. Så er også nysgerrig for at høre fra andre der er startet på pb efter hormonspiral 

Men hende der fjernede min, en jordemoder, sagde at ens cyklus som regel kører normalt, også lige efter fjernelsen, fordi man jo også får ægløsning selvom man har en hormonspiral  men det er sikkert også forskelligt fra person til person. 

Men følger lige med hvis nogen nu svarer 

Anmeld Citér

20. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Stides skriver:

Hej herinde ��

Nu havde jeg ikke hormonspiral ret længe, og fik den fjernet pga problemer med konstant blødning og smerter.

Men min cyklus var næsten et halvt år om at blive stabil og regelmæssig. De første par måneder kunne der være alt fra 20-53 dage mellem mens... 

Nu er den så landet på 32-34 dage.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.