Eksperthjælp: Efter keglesnit besvær med at blive gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.709 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. august 2015

Lisbeth Jess

Lige lidt fakta først:

sidste menstruationer:
30. maj.

24. juni.

20. Juli.

Forsøgte os d. 30. Juli.

d. 6. august har jeg 3 gange i løbet af dagen en meget lille blødning ved toiletbesøg, først efter jeg har tisset kommer lillebitte blødning. væk efter jeg har tørret mig en gang. forekom som sagt 3 gange og lige inden den kom fik jeg ve-lignende jag i underlivet.... hvad var det?
Der kom INTET mellem toilet besøgende og har ikke oplevet dette hverken før eller efter.

10. august: blodprøve hos lægen. Negativ. (hcg niveau under 1)
12. august prøver jeg herhjemme med en test fra Netto: negativ.

Forventet menstruation skulle komme d. 14. august, hvis jeg ikke er gravid, hvilket jeg jo nok ikke er, når jeg tester negativ på blodtest for 2 dage siden.

Jeg skal d. 17. august til undersøgelse på OUH såfremt jeg ikke er gravid.

Jeg frygter at jeg har dannet en masse arvæv efter gentagne keglesnit, som så har gjort at sæden ikke kan komme frem til ægget. Nogen der har erfaring med det ? Hele cervix er udraderet, så skal have lagt cerklase såfrem jeg bliver gravid.

Jeg har læst al hvad jeg kunne google mig til, men klogere er jeg ikke blevet.
Der står flere tidspunkter for hvornår jeg burde have haft min ægløsning, flere tidspunkter for hvornår ægget sætter sig fast efter ægløsning, såfremt det er befrugtet.

Så nu håber jeg nogen af jer herinde er klogere end mig på det område.

(det skal lige siges jeg har børn i forvejen, men vi har ingen fællesbørn og vi vi lgerne have et sammen. Jeg har aldrig tidligere haft problemer med at blive gravid. fødte sidste gang 2012. i 2013 fik jeg både i november og december foretaget keglesnit. fik det før det også foretaget i 2008)...

Lisbeths svar

Hej!

Du er helt sikkert ikke gravid med den HCG. Det har nok været en biokemisk abort.

Du har fået lavet keglesnit 1 gange og efter det har du født en gang i 2012.

Nye keglesnit i 2013. Nu har du svært ved at blive gravid.

Du har da også været meget igennem, og nu har du et ønske om graviditet.

Selvom du har fået lavet keglesnit og der er arvæv, er der stadig stor mulighed for. At ægget befrugtes og sætter sig fast. Oppe i din livmoder er der en helt normal  slimhinde. Sæden kan sagtens  komme op, der er jo passage til dine menstruationer.

Godt du skal til undersøgelse. Der er jo også en partner ,der skal checkes.  selvom I begge har børn, kan der alligevel være en årsag til i to har svært ved det.

Ønsker jer held og lykke med projekt baby.

Varme hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2015

milkycat

lisbeth jess skriver:

Lige lidt fakta først:

sidste menstruationer:
30. maj.

24. juni.

20. Juli.

Forsøgte os d. 30. Juli.

d. 6. august har jeg 3 gange i løbet af dagen en meget lille blødning ved toiletbesøg, først efter jeg har tisset kommer lillebitte blødning. væk efter jeg har tørret mig en gang. forekom som sagt 3 gange og lige inden den kom fik jeg ve-lignende jag i underlivet.... hvad var det?
Der kom INTET mellem toilet besøgende og har ikke oplevet dette hverken før eller efter.

10. august: blodprøve hos lægen. Negativ. (hcg niveau under 1)
12. august prøver jeg herhjemme med en test fra Netto: negativ.

Forventet menstruation skulle komme d. 14. august, hvis jeg ikke er gravid, hvilket jeg jo nok ikke er, når jeg tester negativ på blodtest for 2 dage siden.

Jeg skal d. 17. august til undersøgelse på OUH såfremt jeg ikke er gravid.

Jeg frygter at jeg har dannet en masse arvæv efter gentagne keglesnit, som så har gjort at sæden ikke kan komme frem til ægget. Nogen der har erfaring med det ? Hele cervix er udraderet, så skal have lagt cerklase såfrem jeg bliver gravid.

Jeg har læst al hvad jeg kunne google mig til, men klogere er jeg ikke blevet.
Der står flere tidspunkter for hvornår jeg burde have haft min ægløsning, flere tidspunkter for hvornår ægget sætter sig fast efter ægløsning, såfremt det er befrugtet.

Så nu håber jeg nogen af jer herinde er klogere end mig på det område.

(det skal lige siges jeg har børn i forvejen, men vi har ingen fællesbørn og vi vi lgerne have et sammen. Jeg har aldrig tidligere haft problemer med at blive gravid. fødte sidste gang 2012. i 2013 fik jeg både i november og december foretaget keglesnit. fik det før det også foretaget i 2008)...

Lisbeths svar

Hej!

Du er helt sikkert ikke gravid med den HCG. Det har nok været en biokemisk abort.

Du har fået lavet keglesnit 1 gange og efter det har du født en gang i 2012.

Nye keglesnit i 2013. Nu har du svært ved at blive gravid.

Du har da også været meget igennem, og nu har du et ønske om graviditet.

Selvom du har fået lavet keglesnit og der er arvæv, er der stadig stor mulighed for. At ægget befrugtes og sætter sig fast. Oppe i din livmoder er der en helt normal  slimhinde. Sæden kan sagtens  komme op, der er jo passage til dine menstruationer.

Godt du skal til undersøgelse. Der er jo også en partner ,der skal checkes.  selvom I begge har børn, kan der alligevel være en årsag til i to har svært ved det.

Ønsker jer held og lykke med projekt baby.

Varme hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Tusind tak for svar.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.