Narkosalg lige overfor vores bolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. august 2015

Anonym trådstarter

Ja idag fik så bekræftet en mistanke vi har haft længe. I huset overfor bliver der solgt narko. 

Vi bor i lejlighed og det er et hus der ligger på den anden side af vejen. Der er vores åbne fælles have, vej også det hus. Idag jeg kom ned stod to betjente og holdte øje med huset

åh vi skal væk herfra

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2015

ung-mor-2014

Anonym skriver:

Ja idag fik så bekræftet en mistanke vi har haft længe. I huset overfor bliver der solgt narko. 

Vi bor i lejlighed og det er et hus der ligger på den anden side af vejen. Der er vores åbne fælles have, vej også det hus. Idag jeg kom ned stod to betjente og holdte øje med huset

åh vi skal væk herfra

Åh nej altså

har en svigermor som også bor i område hvor de sælger, det er dog ikke i boligerne men ude hvor folk kan se, men de tager billeder og filmer en hvis man overvære det det har min kæteste og jeg prøvet, så vi kommer ikke rigtig hjemme ved hans mor efter det :i

mit råd, find et andet sted at bo, så i også kan slappe af og ikke tænke på det hele tiden

Anmeld Citér

12. august 2015

Anonym trådstarter

ung-mor-2014 skriver:

Åh nej altså

har en svigermor som også bor i område hvor de sælger, det er dog ikke i boligerne men ude hvor folk kan se, men de tager billeder og filmer en hvis man overvære det det har min kæteste og jeg prøvet, så vi kommer ikke rigtig hjemme ved hans mor efter det :i

mit råd, find et andet sted at bo, så i også kan slappe af og ikke tænke på det hele tiden

Vil vi også. Ringede til boligselskabet idag og skrev os op til noget mere. 

De virker nu meget fredelige men det er kun indtil de ikke er mere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.