Hindeløsning. Nogle der har prøvet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
13 svar
1 synes godt om
12. august 2015

Anonym trådstarter

Og hvilken effekt havde det! Jeg er 38+3 og min jm vil gerne prøve??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2015

alenemor42

Jeps 2 gange med en uges mellemrum og fik en lille pletblødning og slimproppen gik over et par dage.

Ellers skete der ingen ting, blev sat igang dagen efter den sidste hindeløsning 

Anmeld Citér

12. august 2015

DortheL

Jeg fik lavet det om torsdagen= pletblødning

igen om mandagen= pletblødning og slimprop og en helveds masse snydeveer. Gik med snydeveer fra 15-24. Ankom på fødegangen da jeg var sikker på, at jeg var oppe over. Der var ikke sket en dyt!! Fik piller til at slappe af, og fik sovet lidt. Næste morgen begyndte jeg igen at have ondt. Det var så de rigtige veer. 

Anmeld Citér

12. august 2015

Olaf

Fik det af 3 gange, og der skete ikke andet end smertefulde plukveer, og en del pletbløding

Anmeld Citér

12. august 2015

SabinaMortensen

Anonym skriver:

Jeg fik hindeløsning en eftermiddag kl 17.30 fredag, veerne startede lørdag aften kl 21.30, og jeg fødte mandag kl. 16.58 

Anmeld Citér

12. august 2015

mor2011_

ingen virkning her. gik over tiden 14 dage trods hindeløsning

Anmeld Citér

12. august 2015

Anonym trådstarter

Jeg er 3. Gangs of har været rigtig skidt tilpas de sidste 4 uger, jeg er i dag 38+3. Og da hun mærkede efter var jeg ca to fingre åben trods jeg ingen plukveer har eller noget. 

Så hun løsnede hinden og jeg blødte en smule men jeg har da fået dejligt mange plukveer og mens smerter så nu må vi se.

hun sagde at min baby stod langt nede og trykkede godt ned. Så jeg håber 

Anmeld Citér

12. august 2015

Steffecph

Fik lavet hindeløsning 41+3 ingen virkning. Igen 41+6 kl 12 samtidig med en igangsættelses pille, og der kom gang i en masse kraftige plukveer som udviklede sig til veer. Dagen efter kl 17 tog de vandet og jeg fødte 42+0 kl 20:17

Anmeld Citér

12. august 2015

Melm

Anonym skriver:

Jeg fik hindeløsning en torsdag Kl 11 og fredag Kl 8 begyndte veerne. Kl 12.28 var baby ude. Her virkede det. Jeg var også 41+0 da jeg fik hindeløsningen. 

Anmeld Citér

12. august 2015

katrine7

Fik hindeløsning den 5. kl 14, og hun er født den 6. kl 22.50. 

Gik dog også 10 dage over tid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.