Kan jeg tillade mig at bede om en tidligere tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. august 2015

Trine91

Så har jeg modtaget brev fra ouh omkring 1 konsultation og nakkefoldsscanning tror jeg. Den dag jeg har fået er den 7 sep og der vil jeg altså være 13+4 uger henne ud fra min sidste menstruation. Men de scanninger jeg har fået lavet på privatklinik har vist at jeg er 3 dage længere fremme. Og hvis de passer går der ind i uge 14.. Kan jeg tillade mig at bede om en tidligere tid ? Synes det er meget sent. Venter tvillinger....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2015

januar16

Nå du nu er skønnet til at være længere fremme ved en privat scanning så tror jeg det er en god ide at sprøge om der er mulighed for at komme til tidligere.

Det værste de kan sige er nej. Men da scanningen skal være inden for et vist tidsrum så kan det være de er samarbejdsvillige. Hvis du har ferie eller fleksibelt arbejde kan du måske tage ind på afbud. Der er jo nogen der mister inden de når til nf.

Anmeld Citér

12. august 2015

Diosa85

Trine91 skriver:

Så har jeg modtaget brev fra ouh omkring 1 konsultation og nakkefoldsscanning tror jeg. Den dag jeg har fået er den 7 sep og der vil jeg altså være 13+4 uger henne ud fra min sidste menstruation. Men de scanninger jeg har fået lavet på privatklinik har vist at jeg er 3 dage længere fremme. Og hvis de passer går der ind i uge 14.. Kan jeg tillade mig at bede om en tidligere tid ? Synes det er meget sent. Venter tvillinger....

Ja det vil jeg mene at du godt kan. Det er ret sent at få foretaget Nf synes jeg hvis det skulle vise sig at noget var galt - hvilket der selvfølgelig ikke er 

Anmeld Citér

12. august 2015

Trine91

Super. Vil skrive til dem idag og fortælle om mine tidligere scanninger. Synes dælme det er sent..... Min læge sagde det var mest normalt med nf scanning i uge 12+4 ca..... Jeg prøver at høre om de kan rykke det lidt

Anmeld Citér

12. august 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Ja det skal du faktisk gøre. 

Jeg skulle også til nf scanning, da jeg var 13+4 eller deromkring. Men en privat scanning satte mig 5 dage frem, så hende der scannede mig anbefalede mig at ringe og få en tidligere tid, da det åbenbart kun er frem til 13+6, at de kan måle nakkefolden. Så hvis man ikke når det inden den tid, så kan de ikke bruge den måling til noget. 

Anmeld Citér

12. august 2015

70121416

Trine91 skriver:

Super. Vil skrive til dem idag og fortælle om mine tidligere scanninger. Synes dælme det er sent..... Min læge sagde det var mest normalt med nf scanning i uge 12+4 ca..... Jeg prøver at høre om de kan rykke det lidt

Hej og tillykke  

jeg synes da også du skal ringe og høre ad, Din begrundelse burde være god nok. 

Anmeld Citér

12. august 2015

modesty

Trine91 skriver:

Selvfølgelig kan du det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.