Clairvoyance-hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. august 2015

Anonym trådstarter

Hejsa alle sammen. 

Jeg søger jeres råd eller erfaringer angående clairvoyance. Fik i svar på det i søgte? Havde eller fik clairvoyanten ret? Følte i jer godt tilpas under seancen? 

Kender i nogle gode i Nordjylland, men jeg vil også gerne høre om andre i resten af Jylland. Jeg glæder mig til at høre om jeres oplevelser. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2015

bøllen

Anonym skriver:

Hejsa alle sammen. 

Jeg søger jeres råd eller erfaringer angående clairvoyance. Fik i svar på det i søgte? Havde eller fik clairvoyanten ret? Følte i jer godt tilpas under seancen? 

Kender i nogle gode i Nordjylland, men jeg vil også gerne høre om andre i resten af Jylland. Jeg glæder mig til at høre om jeres oplevelser. 

For ikke så længe siden var jeg hos en clairvoyant , og det var en fed oplevelse. Helt sikkert noget jeg vil prøve igen. Fik svar på en masse og er virkelig imponeret. Var hos i Hjørring

Anmeld Citér

12. august 2015

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

For ikke så længe siden var jeg hos en clairvoyant , og det var en fed oplevelse. Helt sikkert noget jeg vil prøve igen. Fik svar på en masse og er virkelig imponeret. Var hos i Hjørring

Hvem var du ved? 

Anmeld Citér

12. august 2015

bøllen

Anonym skriver:

Hvem var du ved? 

Hun hedder Eva Madsen mener jeg

Anmeld Citér

12. august 2015

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Hun hedder Eva Madsen mener jeg

Mange tak 

Anmeld Citér

12. august 2015

aarhusmor

Jeg har været ved flere igennem de sidste mange år, sidste gang for 5 år siden ved en der er ret anerkendt i Silkeborg, jeg husker dog ikke navnet.

De var søde og det var gode oplevelser.

Men intet af det de har fortalt mig er kommet til at stemme, så jeg tror ikke på det længere.

Engang var jeg ved en psykoterapeut, som kendte noget til noget fra Kina, jeg husker ikke navnet på dette, men det var noget med min karma - det er 20 år siden og det har passet bedre på mig end hvad de clairvoiante sagde.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.