Åh den timing...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
3 svar
1 synes godt om
12. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter har en forfærdelig timing mht sygdom... Jeg ved jo godt at hun ikke kan gøre for det, men altså!

Jeg er lige startet i skole efter barsel her i mandags, og i dag har hun feber og er snottet.. Hun er egentlig frisk nok, lidt ekstra puttende, men leger ellers på gulvet som hun plejer. Men man kan jo ikke aflevere en snottet unge med feber i vuggestue, ligegyldigt hvor frisk hun så end måtte være...

Heldigvis har min skønne mor en stille dag på arbejde, så hun kommer og passer min datter så jeg i det mindste kan nå nogle af de timer jeg skal have idag. Men altså! At allerede på 3.dagen at være nødt til at melde barn syg er lidt ufedt.. Men sådan er det jo vel at være studerende mor..

Jeg ville ikke så meget med det, bare brokke mig/dele min glæde over min mor. Hun har simpelthen været sådan en stor hjælp for mig det sidste år!..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2015

Sprit25

Åh hvor det lyder bekendt<3

godt du har din mor<3 nu er vores datter heldigvis sjældent syg. Men vi fik hende vaccineret i mandags og skal til bryllup på Sjælland på næste fredag. Så det skal lige passe hun bliver mega syg i weekenden 

Anmeld Citér

12. august 2015

Masig

Årh kender det bare alt for godt... Jeg var lige startet elevplads og selvfølgelig skulle knægten bare blive syg, som i sådan ca. en sygedag om ugen... Heldigvis kan jeg arbejde hjemmefra, men det er jo også lidt begrænset hvor meget man får lavet, når man har en syg dreng at passe også...

Min arbejdsplads er fantastisk forstående, og har intet sagt til det, men jeg har godt nok haft dårlig samvittighed. Især fordi jeg jo var gravid og skulle på barsel kort tid efter også.

Og så for lige at sætte prikken over i'et, så blev jeg sygemeldt 2 uger før min barsel startede også...

Så tror vist bare jeg skal være rigtig glad for at min arbejdsplads er så large

Men det er jo altså vilkårene, når man har små børn. De bliver altså bare syge, det kan man desværre ikke rigtig gøre så meget ved. Man må prøve at kompensere for det ved at knokle lidt hårdere på arbejde/studie, når de endelig er raske

Anmeld Citér

12. august 2015

Mettefpigen

Jaa sådan er det desværre.... sådan var mit år også sidste år... da havde jeg 2 ugers sygdom i efteråret og en uge i en december fordi bassen lagde jeg 2 gange og jeg 1 gang med sygdom... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.