Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Alle
Min kæreste og jeg venter 2. barn til April
Jeg testede positivt D. 06-08-2015, og er nu 5+2.
Ligepludselig kommer jeg i tanke om, at jeg også testede svagt positiv for en måned siden. Altså D. 06-07-2015 om morgenen.. Desværre fik jeg min menstruation om aftenen. Derfor tænkte vi at testen nok var ugyldig, så vi tænkte ikke nærmere over det, andet end at vi selvfølgelig blev lidt skuffet (fin menstruation) Første test siden da, var nu her D. 06-08-2015 som så viste klart og tydeligt positivt
Mit spørgsmål er dwrfor : Kan jeg måske allerede være blevet gravid sidste måned trods menstruation, så jeg måske ikke kun er 5 uger, men 9 uger?? Kan testen have været ugyldig?? Eller andet?? (Vi er anonyme da det endnu ikke er offentligt)
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej Alle Min kæreste og jeg venter 2. barn til April Jeg testede positivt D. 06-08-2015, og er nu 5+2. Ligepludselig kommer jeg i tanke om, at jeg også testede svagt positiv for en måned siden. Altså D. 06-07-2015 om morgenen.. Desværre fik jeg min menstruation om aftenen. Derfor tænkte vi at testen nok var ugyldig, så vi tænkte ikke nærmere over det, andet end at vi selvfølgelig blev lidt skuffet (fin menstruation) Første test siden da, var nu her D. 06-08-2015 som så viste klart og tydeligt positivt Mit spørgsmål er dwrfor : Kan jeg måske allerede være blevet gravid sidste måned trods menstruation, så jeg måske ikke kun er 5 uger, men 9 uger?? Kan testen have været ugyldig?? Eller andet?? (Vi er anonyme da det endnu ikke er offentligt)
Det er slet ikke utænkeligt.
Jeg kan tale af personlig erfaring. For 2 år siden blev jeg gravid, men ville ikke bare der så tog til lægen og regnede ud at jeg var 5+5 henne. Ugen efter til scanning for at fastsætte ugerne og om aborten skulle være medicinsk eller kirurgisk fik jeg beskeden at jeg var 10+5 uger henne. Dvs jeg havde haft min menstruation helt normalt på trods af graviditet.
Jeg har prøvet det samme. Jeg var fire uger længere henne end forventet. Dette var så fordi der havde været tvillinger og den ene var gået til grunde der hvor min menstruation burde havde kommet.
Så det er ikke usandsynligt
og tillykke
Ja det har jeg prøvet
Det kan meget vel være muligt at du er længere henne, der er mange der har mens under starten af en graviditet Jeg prøvede det selv med den sidste af mine børn, jeg var 4 uger længere henne end først antaget..vi fik en terminsscanning, da jeg netop selv blev i tvivl Giv evt din læge et kald, han/hun kan henvise dig til en terminsscanning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128