Windows 10 og Solitaire

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. august 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hejsa...

Er der nogen herinde der har Windows 10 og som har fundet en måde at få den "gamle" version af Solitaire med over?

Min svigerfar er ikke så god til nye ting efter sin hjerneblødning for nogle år tilbage og vil derfor gerne beholde den han kender og kan finde rundt i...

og som gemmer hans statistikker over hvor meget han vundet og tabt, hvor hurtigt og langsomt osv osv...

Så er der nogen der har fundet en genvej at gøre det på??

og nej det virker ikke at kopiere diverse tilhørende filer over på en anden computer, og man kan ikke hente den fra deres store selvom de skriver det på hjemmesiden...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2015

Michael healer

Wampires skriver:

Hejsa...

Er der nogen herinde der har Windows 10 og som har fundet en måde at få den "gamle" version af Solitaire med over?

Min svigerfar er ikke så god til nye ting efter sin hjerneblødning for nogle år tilbage og vil derfor gerne beholde den han kender og kan finde rundt i...

og som gemmer hans statistikker over hvor meget han vundet og tabt, hvor hurtigt og langsomt osv osv...

Så er der nogen der har fundet en genvej at gøre det på??

og nej det virker ikke at kopiere diverse tilhørende filer over på en anden computer, og man kan ikke hente den fra deres store selvom de skriver det på hjemmesiden...

Hej

Nu har jeg ikke windows 10 installeret, så har ikke prøvet om det virker, og spiller heller ikke selv spillet

Men du kan muligvis bruge denne version og installere på pcen, hvis det er den version du mener

Der er jo så vidt jeg kan se, mange "gamle" versioner, denne er xp versionen, som du kan prøve og downloade og installere og se om det ser bekendt ud her

http://solitaire-xp.soft112.com/  

Anmeld Citér

22. august 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ville ikke hente en anden version ;)

Min svigerfar er ret gammeldags og vil helst have den version han kender :)

Så hvis der var nogen der vidste hvordan man gjorde det ville han og vi blive rigtig glade :)

Anmeld Citér

23. august 2015

Michael healer

Ville ikke hente en anden version

Min svigerfar er ret gammeldags og vil helst have den version han kender

Så hvis der var nogen der vidste hvordan man gjorde det ville han og vi blive rigtig glade

Ja den er jeg med på

Men for at kunne hente den version han kender, så kræver det jo at vide hvillen version han havde , som den version han kender

Det kunne nemlig sagtens være den jeg linket til i mit første svar

Jeg har efterfølgende prøvet at installere win10 på en pc her hjemme, og det virkede fint at installere den "gamle" version jeg linkede til

Så prøv at installere den, og se om ikke det er den han kender

Her er linket igen

http://solitaire-xp.soft112.com/   

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.