Abort og meget positiv g test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.313 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. august 2015

70121416

Blev i torsdags d. 6/8 sat igang med medicinsk abort pga Tom gestenationssæk. Testede meget svagt positiv d. 10/7 og derfor mente de at det ville være umuligt med håb og derfor et vindæg.

31/7 HCG tal 5300 

3/8 HCG tal 8000 

efter igang sættelse af  aborten, har blødt meget lidt, lidt slim og ellers brunt udflåd, alt jeg kunne nøjes med et trusseindlæg, og dage uden noget 

prøvede en g test i dag, hvor jeg gerne ville se et mindre tydelig test, men der viste sig en mega tydelig test streg   

Kan det være seriøst efter knap en uge?? 

Jeg har til indtryk af at aborten ikke er startet ordenligt, da jeg jo prøvede samme abort metode for 9 år siden og der væltede blodet ud ad mig i stride strømme. Jeg har ringet på gyn afd og fortalt om mine observationerne, men jeg måtte bare holde mig til min scanning og HCG tid i morgen amen altså...... 

Kan nogen hjælpe?? 

Testen er taget i dag 11/8 kl 14 med eftermiddagsurin. 

Efter sidste mens 1. Dag burde jeg være 8+1 i dag. Var det i virkeligheden al for tidligt i sidste uge at dømme så hurtigt til abort?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2015

stinemavepine

Sikke en omgang 

Nu har jeg ikke prøvet en medicinsk abort, men kun en kirurgisk. Men jeg var ude for, at de ikke fik fjernet det hele og derfor gik mit hcg MEGET langsomt ned. Jeg testede ikke selv efter aborten, men fik taget blodprøver hos lægen. Da hcg'et efter to måneder ikke var i nul, blev jeg scannet og de fandt rester, der skulle have været fjernet. Måske det kan være derfor du tester positivt? Altså, at alt ikke er ude endnu.

Min krop prøvede selvfølgelig selv at afstøde det. Jeg blødte næsten ikke efter aborten, men havde nogle kraftige blødninger efter mange dage helt uden den mindste pletblødning. Dette gentog sig flere gange.

Jeg håber du kan få klar besked om hvad der sker i din krop til din undersøgelse.

www.stinemavepine.blogspot.dk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.