Usikre hcg tal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. august 2015

Mortil2drenge<3

Jeg vil hører om der er nogen der har prøvet at få at vide at deres hcg tal er usikre ? Hvad kan det betyde ? Er det godt eller skidt da jeg var til skanning i torsdags var der kun en Tom fostersæk og de har lige ringede mig op fra sygehuset at jeg skal til kontrolskanning imorgen... Og jeg aner slet ikke hvordan jeg skal tolke det her 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2015

Chellie

Molly90 skriver:

Jeg vil hører om der er nogen der har prøvet at få at vide at deres hcg tal er usikre ? Hvad kan det betyde ? Er det godt eller skidt da jeg var til skanning i torsdags var der kun en Tom fostersæk og de har lige ringede mig op fra sygehuset at jeg skal til kontrolskanning imorgen... Og jeg aner slet ikke hvordan jeg skal tolke det her 

Har ikke selv prøvet det, men vil lige sende en stor i din retning. Det er SÅ hårdt..!! 

Anmeld Citér

12. august 2015

70121416

Molly90 skriver:

Ja det har jeg os prøvet  

er selv igennem kontrol, medicinsk abort fordi der intet foster er... Mega hårdt at komme igennem. 

Håber der er fint blink til dig i dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.