Danmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
4 svar
2 synes godt om
10. august 2015

*Agnete*

Skal begge partere være medlem af Danmark for at få tilskud til medicin ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2015

Nettemor

Nu ved jeg ikke om det er specielt når det er i forbindelse med barnløshedsbehandling men normalt så er medicin jo personligt og du kan få tilskud til det der ordineres til dit cpr Nr hvis du er medlem af Danmark. Så jeg tænker da (uden at være helt sikker) at det samme gælder her. .

Anmeld Citér

10. august 2015

Jj1709

*Agnete* skriver:

Nej, det er din personlige ctr konto det kører over :-) Danmark gør bare at du får nogle penge tilbage for det medicin du køber... :-) 

Anmeld Citér

11. august 2015

Mulle0802

Du får jo kronikertilskud, men ellers er det kvinden skal skal være i Danmark. Min kæreste er ikke, men det er jo også mig der skal have medicinen. 

Anmeld Citér

11. august 2015

Jn81

*Agnete* skriver:

Nej. Det kører over dit eget cpr nr det hele.... Jeg meldte mig ind i Danmark for 11 år siden ca og meldte mig ind i gr 5.... Vi var derefter i behandling og jeg fik lidt tilskud + at der nogle gange kunne søges kroniker tilskud... Læste så at de ydede 100% tilskud i gr 2 som er den dyreste og eg ringede ind til dem... Det var skam ganske rigtigt og hun blev ret sur/irriteret over at de ikke havde givet mig den info på hverken sygehus eller apotek da det var sendt ud til dem. Jeg meldte mig straks i gr 2 o har sparet rigtig rigtig mange penge på medicin hen over årene... De 600kr det har kostet mere hvert kvartal har været godt givet ud... 

Manden min er ikke i Danmark... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.