hold nu kæft sikke en lorte dag for at sige det pænt skulle have været blevet i sengen
skulle til jordemoderen og få afvide hvordan lillefis ligger i maven og den vender forkert så skal ud i et vendingsforsøg da jeg så kommer hjem har min mor passet mit barn så kommer vi op og diskutere om min søster som jeg har et elendigt forhold til og mit forhold til mine forældre bliver også mere og mere anstrengt når de holder hånden over hende og har absolut intet at hente i svigerfamilien og hun fortalte da også pænt at de ikke står til rådighed 24/7 til at passe børn (det forventer jeg da godt nok heller ikke) og hvis man havde valgt at få børn var det ens eget valg og nu synes jeg bare jeg er nået dertil at jeg ikke vil bede hende om hjælp hvis det skal være sådan nogle store problemer hver gang de kommer heller ikke på besøg fordi min søster kom på overraskelsesbesøg en dag hvor vi havde andre planer og jeg blev så forskrækket at jeg blev sur og jeg var i den situation bare en kost ifølge min mor men det var MIG der skulle redde situatitionen ud mens min søster bare sad og var tøsefornærmet hvor jeg allermest bare havde lyst til at råbe skid ud af mit hjem
og ham jeg har allermest brug for sagde han ville være hjemme kl. 16.30 og han har fødselsdag i dag så ville jeg invitere ham og vores barn ud og spise men han er ikke kommet hjem endnu så vi kommer ingen steder nu og så sidder jeg her med hormoner og græder som pisket fordi hele dagen bare har været LORT
Anmeld
Citér