Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mit faldt til bunds og jeg ventede en pige.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jegkiggerpåfugle skriver: Fra 10+0 kunne jeg læse mig til på google
Fra 10+0 kunne jeg læse mig til på google
Tak, det er da sjovt
Jeg prøvede den flere gange for at se om den skiftede resultat, men hver gang faldt det til bunden. Og den viste forkert - i hvert fald i følge de scanninger vi har fået
Anonym skriver: Hvad er det nu det betyder hvis det skummer i natrontesten? Dreng eller pige?
Hvad er det nu det betyder hvis det skummer i natrontesten? Dreng eller pige?
De siger at det skummer hvis eet er en dreng. Min skummede ikke og venter en dreng
70121416 skriver: Ej hvor sjovt, et forsøg hvis dagen skulle komme hvilke uge?
Ej hvor sjovt, et forsøg hvis dagen skulle komme hvilke uge?
efter uge 10 kan man se det.
Her holdt den ikke .. Jeg venter en dreng (i hvert fald bekræftet til både kønsscanning og Md) og det skummede ikke en dyt
Jegkiggerpåfugle skriver: Du tisser i en kop (efter at værende et bestemt uger henne) så putter du en tsk natron i tisset - skummer det venter du en dreng og falder det til bunden så er det en pige siges det
Du tisser i en kop (efter at værende et bestemt uger henne) så putter du en tsk natron i tisset - skummer det venter du en dreng og falder det til bunden så er det en pige siges det
Ha ha da, jamen sikke noget.... Det skal da næsten prøves bare sådan for sjov skyld.... Men nu venter jeg jo tvillinger, så.... Det bliver spændende hvad den siger...
Jn81 skriver: Ha ha da, jamen sikke noget.... Det skal da næsten prøves bare sådan for sjov skyld.... Men nu venter jeg jo tvillinger, så.... Det bliver spændende hvad den siger...
Vi skal jo have et eller andet at lave mens vi går og venter
Jegkiggerpåfugle skriver: Vi skal jo have et eller andet at lave mens vi går og venter
Lige præsic
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128