Har i dag fået akupunktur. Andre der har prøvet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
5 svar
4 synes godt om
10. august 2015

LBK

jeg har aldrig prøvet det før. Men men JM anbefalede mig det, da samtlige fingre på min højre hånd sover pga væske. Jeg opsøgte en akupunktør som gerne ville prøve at hjælpe. 

Og der var ret hurtig en virkning.  Min ene finger (den værste) sover stadig men de andre er sku vågnet op. Jeg troede ikke det var SÅ effektivt. 

Nå men da vi så snakkede om at jeg er 38+ spurgte hun om hun måtte "lege" med de forbudte punkter. Hun ville ved akupunktur modne min livmoder. Og jeg svarede " ja værsgo"

så nu må vi se.... Nogle der har erfaringer med dette...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Har ikke prøvet det - men hvis det virker så vil man måske selv prøve  

Anmeld Citér

10. august 2015

LBK

Jegkiggerpåfugle skriver:

Har ikke prøvet det - men hvis det virker så vil man måske selv prøve  

Jeg skal give lyd fra mig 

Anmeld Citér

10. august 2015

Trine89

Jeg fik akupunktur da jeg var gravid, fordi jeg havde nogle problemer med ryggen. Og det var såååå dejligt. det virkede rigtig her. 

Plus jeg fik det da jeg ankom til fødegangen, til at hjælpe med at slappe af fordi jeg havde ikke fået meget søvn hele natten. Det var også rigtig dejligt.

Og bliver det nødvendigt igen gør jeg det gerne  

Anmeld Citér

10. august 2015

Katia Juul Skovgaard

Jeg fik akupunktur 2 gange om ugen da jeg ventede mig. 

Havde så meget væske i kroppen, fingrene sov og fødderne følelsesløse.

1 gang om ugen var ikke nok, da det "kun" lindrede smerterne i 3-4 dage, men i og med jeg fik det 2 gange kunne jeg holde det ud.

Min JM syntes til sidst det var syndt for mig, så hun ville også lægge modnings-nåle da jeg var 39+1. Den dag skulle jeg til rutine for højt blodtryk og måtte derfor aflyse, så nåede aldrig at prøve modningsnålene

Pøj pøj med det hele 

Anmeld Citér

10. august 2015

Tulle28

Jeg fik akupunktur for at modne kroppen og sætte gang i det hele. Jeg havde et kejsersnit bag mig og måtte ikke blive sat igang med andet end ballonkateter, så jeg var lidt ivrig efter at gå igang af mig selv. 

Jeg døjede meget med ondt i lænden gennem det meste af graviditeten, og det tog det også Jeg ville sådan ønske jeg havde vidst det liiiidt tidligere (jeg gik igang med akupunktur lige omkring termin). 

Jeg havde en god fødsel og vigtigst af alt gik igangaf mig selv 41+3.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.