Jordens dejligeste veninde ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. september 2009

Mca<3

Jeg syntes min dejlige veninde Rikke er den bedste og jeg er så heldig at hun lige netop er min veninde   Min mor og hendes var veninder og prøvede at blive gravide samtidig .. Jeg blev født d 17 dec 72 og Rikke kom den 21 dec 72 og siden har vi været sammen  Hun er den jeg ringer el skriver til hvis jeg er glad - trist eller andet .. Nat eller dag .. Hun elsker min lille Alexander og er blevet til tante Rikke ...  I går kom hun så lige og bagte ,, kage, boller og brød til vores familie .. Ihh jeg elsker hende ..  Hvorfor elsker du lige netop din veninde ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

sarahb

fordi hun er der uanset hvad for mig og min søn
Hun brugte sin fødselsdag (8sep.) på at passe isaac og pleje mig da jeg var RØV syg... Og min mand arbejdede... HUN ER FANTASTISK og hun er også døbt til Moster

Anmeld

16. september 2009

Honningblomst

Fordi de veninder jeg har er helt fantastiske, specielle og unikke....fordi vi ikke skal ringe sammen og skrive sammen hver eller hver anden dag eller ses tit, men bare ved vi har hinanden.
/Eva.

Anmeld

16. september 2009

Vingummien

Eva skriver:

Fordi de veninder jeg har er helt fantastiske, specielle og unikke....fordi vi ikke skal ringe sammen og skrive sammen hver eller hver anden dag eller ses tit, men bare ved vi har hinanden.
/Eva.

Anmeld

16. september 2009

Lone Jakobsen

fordi de bare er der når man har mest brug for dem. fordi jeg ved at de forstår mig selv når ingen andre gør. fordi forhold kommer og går, men venskab består

Anmeld

16. september 2009

frk Jensen

Jeg er så heldig at være indehaver af verdens skønneste veninde... Hun er der altid for mig lige meget hvad jeg gør... Vi har kendt hinanden hele livet og kan ikke huske at jeg ikke har kendt hende..

Da min søns far forlod os var hun guld værd.. Ved ikke hvordan jeg skulle have klaret mig igennem det uden hende.. Hun er en stor del af mit og Marcus´s liv. Den dag hvor jeg fandt ud af at jeg var gravid var hun den første jeg ringede til og stortudede.. Da Marcus så blev født, var hun også en af de første der blev ringet til..

Efter alt med min eks er ovre har jeg så fundet ud af hvor en fantastisk veninde hun er... Der var en dag hvor jeg havde sent fri fra skole, og så blev hun ellevild over at hun måtte hente marcus i dagplejen og tage ham med i Fætter BR... Hun er nu døbt Moster for Marcus fordi hun er der for ham mere end nogle andre.. ..

Kristina Du er alt for Mig og Marcus... Vi elsker dig smukke..

Anmeld

16. september 2009

LotteGabriella

Tanja.. skriver:

Jeg syntes min dejlige veninde Rikke er den bedste og jeg er så heldig at hun lige netop er min veninde   Min mor og hendes var veninder og prøvede at blive gravide samtidig .. Jeg blev født d 17 dec 72 og Rikke kom den 21 dec 72 og siden har vi været sammen  Hun er den jeg ringer el skriver til hvis jeg er glad - trist eller andet .. Nat eller dag .. Hun elsker min lille Alexander og er blevet til tante Rikke ...  I går kom hun så lige og bagte ,, kage, boller og brød til vores familie .. Ihh jeg elsker hende ..  Hvorfor elsker du lige netop din veninde ???

Det gør jeg fordi at hun altid har været der for mig, ligegyldigt hvordan hun selv har haft det....dag og nat....Har kendt hende siden 3. klasse og vi har oplevet rigtig mange ting sammen.....jeg ved at hun ALTID giver mig sin ærlige mening også selvom det måske ikke lige er det jeg vil høre...og det er vigtigt for mig at vide at hun ikke bare snakker en efter munden, fordi at det i nogle tilfælde ville være lettere Sjovt nok har jeg lige sendt hende en sms med teksten "Ville bare lige sige at du er min dejligste veninde".....det synes jeg nemlig at man skal nemlig huske at fortælle hende en gang imellem, så hun ved at hun ikke bliver taget for givet

Her er hun lige min skønne veninde, Charlie
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.