At blive gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
8 svar
5 synes godt om
10. august 2015

Mom2beIhope

Hej alle sammen,

Det er lidt sjovt, som man er helt ny i det her graviditetsshow

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bedste tips/ tricks til at blive gravid

Er det ok at gå på toilettet lige efter sex, skal man ligge på en bestemt måde, skal man spise noget bestemt, skal man tage højde for noget (udover ægløsning ) osv.

Hvad har virket for dig/ jer?

Ser frem til at høre fra jer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2015

Diosa85

Mom2beIhope skriver:

Hej alle sammen,

Er det ok at gå på toilettet lige efter sex, skal man ligge på en bestemt måde, skal man spise noget bestemt, skal man tage højde for noget (udover ægløsning ) osv.

Nej du skal ikke ligge bestemt og ja du må gerne tisse bagefter. 

Spis sundt, undgå alkohol og rygning og hav regelmæssig sex. God fornøjelse. 

Anmeld Citér

10. august 2015

Mom2beIhope

Diosa85 skriver:

Nej du skal ikke ligge bestemt og ja du må gerne tisse bagefter. 

Spis sundt, undgå alkohol og rygning og hav regelmæssig sex. God fornøjelse. 

Haha tak, regnede heller ikke med at bestmete måder kunne øge chancen, men man hører jo altid så meget

Spiser allerede sundt, motionere så ofte jeg kan, ryger ikke og drikker kun ved specielle lejligheder
Sexen har vi styr på

Tak for svar

Anmeld Citér

10. august 2015

ErDuHerIkkeSnart

Mom2beIhope skriver:

Hej alle sammen,

hej med dig

Ja, men hører netop så meget - og mit bedste råd er at du overhører det hele. Der er ingen gyldne tricks, andet end at passe godt på dig selv og dyrke en masse sex omkring tidspunktet for din ægløsning.

God fornøjelse 

Anmeld Citér

10. august 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi

Mit bedste råd er ikke at tænke over det. Det er verdens mest irriterende råd og jeg HADEDE når folk kom med det da vi prøvede at blive gravide - men det var det der hjalp for os. 

Jeg holdt mig fra alt alkohol, spiste rundt, motionerede,regelmæssig sex osv. Intet hjalp. Den 10. måned tænkte jeg "fuck det" og jeg levede som jeg havde lyst, drak et par genstande og havde KUN sex når vi havde lyst og hvordan vi havde lyst. Og i den måned blev jeg gravid. 

Så prøv, hvis du kan, og lad vær med at tænk så meget over det. Hav sex når I har lyst og lev som du plejer (med måde selvfølgelig). 

Psyken spiller en meget større rolle end vi lige går og tror - så forsøg og lad vær med at tænk for meget over pb - selvom jeg godt ved det er svært

Anmeld Citér

17. august 2015

Mom2beIhope

ErDuHerIkkeSnart skriver:

hej med dig

Ja, men hører netop så meget - og mit bedste råd er at du overhører det hele. Der er ingen gyldne tricks, andet end at passe godt på dig selv og dyrke en masse sex omkring tidspunktet for din ægløsning.

God fornøjelse 

Haha ja, lige præcis, man hører så mange ting så tænkte at nogle mere erfarne inden for baby/ graviditet osv. måske kunne skille skidt fra kanel

Tænkte egentlig også bare at have sex så ofte som muligt og så håbe at det giver pote på et tidspunkt

Anmeld Citér

17. august 2015

Mom2beIhope

Oddi skriver:

Mit bedste råd er ikke at tænke over det. Det er verdens mest irriterende råd og jeg HADEDE når folk kom med det da vi prøvede at blive gravide - men det var det der hjalp for os. 

Jeg holdt mig fra alt alkohol, spiste rundt, motionerede,regelmæssig sex osv. Intet hjalp. Den 10. måned tænkte jeg "fuck det" og jeg levede som jeg havde lyst, drak et par genstande og havde KUN sex når vi havde lyst og hvordan vi havde lyst. Og i den måned blev jeg gravid. 

Så prøv, hvis du kan, og lad vær med at tænk så meget over det. Hav sex når I har lyst og lev som du plejer (med måde selvfølgelig). 

Psyken spiller en meget større rolle end vi lige går og tror - så forsøg og lad vær med at tænk for meget over pb - selvom jeg godt ved det er svært

Jo, tak det lyder også som et fint råd

Tænkte også at leve som jeg plejer da jeg spiser sundt og dyrker motion så ofte jeg kan samt dyrke sex når muligt

Anmeld Citér

17. august 2015

mpr

Mom2beIhope skriver:

Hej alle sammen,

Har ikke gevinst endnu, men du skal på toilettet bag efter hvis du da vil være sikker på at undgå blærebetændelse 

Anmeld Citér

17. august 2015

Mom2beIhope

mpr skriver:

Har ikke gevinst endnu, men du skal på toilettet bag efter hvis du da vil være sikker på at undgå blærebetændelse 

Haha jamen det er næsten umuligt for mig ikke at gå på toilettet efter - skal altid tisse bagefter  
Som i 99% af gangene smutter jeg på toilettet efter sex *haha*

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.