Hej 
jeg sidder her, og tænker på hvor de sidste af de 6 år i mit liv, er blevet af. For om 9 1/2 timer skal min pige starte i skole. Tasken er pakket og tøjet fundet frem. Jeg glemmer aldrig den dag hvor jeg testede positiv, uplanlagt, men da jeg stod med testen, knuselskede jeg det lille spir jeg på daværende tidspunkt havde i maven. Hun kom til verden på vores årsdag, jeg havde aldrig i mit liv set så smuk en baby, vi var- og er lykkelige og stolte over at kunne kalde hende for vores datter. Hun startede i dp, og senere hen i bh, og er blevet storsøster til 2 og nu???? Nu skal hun i skole! jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil med denne tråd. Jeg skal måske bare have luftet lidt af tankerne, for det er da et kæmpestort milepæl når arvingerne skal i skole
det er overvældende og Gud hvor håber jeg at hun får en god start i skolen, for det bliver hendes sted de næste næsten 10 år! Jeg håber at hun selvfølgelig får lært en masse ting, men det er nærmest mere vigtigt at hun bliver en del af fællesskabet og får sig mange nye venner og relationer der varer resten af hendes liv..mon der er andre lidt i samme situation?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér