Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaa, nu vil jeg også prøve ☺ sofabilledet er taget før hylderne kom på væggen så bare forestil jer at de hænger på endevæggen ☺
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ung (17-21) enlig mor med ét barn
Mama85 skriver: Ung (17-21) enlig mor med ét barn
Haha, Det var også min første tanke. :-)
og så tror jeg, at du er ved at uddanne dig inden for noget med varme hænder: sosu, sygeplejerske, pædagog el.l - dit hjem ser kærligt ud.
PUHK skriver: Haha, Det var også min første tanke. :-) og så tror jeg, at du er ved at uddanne dig inden for noget med varme hænder: sosu, sygeplejerske, pædagog el.l - dit hjem ser kærligt ud.
Med hensyn til uddannelse tænkte jeg mere "praktisk" eks. De uddannelser man kan tage på teknisk skole
Af nysgerrighed, hvorfor tror du at jeg er ung mor? ☺
Anonym skriver: Af nysgerrighed, hvorfor tror du at jeg er ung mor? ☺
Det er udfra din indretning. Det er farverigt og det er ikke matchy-matchy.
Er mit gæt helt hen i vejret?
Mama85 skriver: Er mit gæt helt hen i vejret?
I forhold til alder er du men jaa jeg elsker farver og at tingene ikk passer sammen på den måde ☺
Anonym skriver: I forhold til alder er du men jaa jeg elsker farver og at tingene ikk passer sammen på den måde ☺
Der kan man bare se hvad med de gæt der er kommet ang. Beskæftigelse?
Mama85 skriver: Der kan man bare se hvad med de gæt der er kommet ang. Beskæftigelse?
Jeg er uddannet tjener og er ved at tage timer til enten at uddanne mig socialrådgiver eller psykolog
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128