Chraz skriver:
Hej piger 
Jeg går og har mistanke om jeg er gravid, men er også så bange for det er noget jeg bilder mig ind! Min mensturation kom 5 dage før forventet og var ikke så kraftig som den plejer at være. Mest pletblødning faktisk. Og lige siden den stoppede har jeg haft sådan en vild murren i mit underliv som der bliver kraftigere uge for uge og har haft ondt i den ene side af maven, samtidig bliver jeg bare lige pludselig træt og går også med hovedpine. og så har jeg bare den der fornemmelse af at den nok er der. Men jeg tør ikke håbe..
Er der andre der har prøvet at have symptomer lige efter mens som var gravide?
Jeg har først testdag om halvanden uge, så forsøger at væbne mig med tålmodighed
(Har forsøgt at teste allerede men den var negativ)
Jeg er faktisk i næsten samme situation, men har bare ikke turde sige det højt fordi jeg synes det lød fjollet 
Jeg fik min menstruation som planlagt forleden, men der var bare næsten intet blod og nu er det allerede stoppet. Vil også kalde det pletblødning.
Jeg er træt konstant og har de vildeste humørudsving. Jeg testede inden jeg fik min menstruation og der var den negativ, så tror nu ikke jeg er gravid. Men alligevel er der noget indeni som siger mig at jeg er det alligevel, bare svært at forklare...
Mærkeligt som ens krop kan drille en, når man ønsker graviditet 
Krydser fingre for du er gravid og din krop bare driller dig lidt 

Anmeld
Citér