Kønsskanning, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. august 2015

Spiloppi

min kæreste og jeg har besluttet at købe os til en kønsskanning, jeg er 14+1 i dag - og de giver jo garanti fra 14+0. Er dog lidt tilbøjelig til gerne at ville vente en uges tid, tænker det er et usikkert resultat nu? Så ville ligeh øre jeres erfaringer, har I kunne se køn i 14+ allerede? Skal skannes hos lille kbh'er - hvis nogen har "kønserfaringer" derfra! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2015

DortheL

Spiloppi skriver:

min kæreste og jeg har besluttet at købe os til en kønsskanning, jeg er 14+1 i dag - og de giver jo garanti fra 14+0. Er dog lidt tilbøjelig til gerne at ville vente en uges tid, tænker det er et usikkert resultat nu? Så ville ligeh øre jeres erfaringer, har I kunne se køn i 14+ allerede? Skal skannes hos lille kbh'er - hvis nogen har "kønserfaringer" derfra! 

Vi fik kønsscanning 14+3. Der var absolut ingen tvivl om, at det var en pige :-) 

Anmeld Citér

9. august 2015

ninibadini

Jeg fik kønsscanning 15+0 og det var meget tydeligt en dreng

Anmeld Citér

9. august 2015

elskeratværemor

Spiloppi skriver:

Vi var 14+0 og der så hun det indenfor 3 minutter:-) blev dog sat 6 dage frem så var jo 14+6 egentlig :-)

Anmeld Citér

9. august 2015

Mutti2B

14+0 og der var ingen tvivl

Anmeld Citér

9. august 2015

Steffecph

Vi fik kønsscanning 14+4. En tidlig misdannelses scanning 17+4 og 3D 26+4.. De har alle været med et meget sikkert resultat - en pige. Og ud kom sørme også en pige. 

Hende der scannede mig 14+ ville ingenting sige før hun var 99,9% sikker og havde scannet baby i alle vinkler. Min veninde blev scannet af lille kbher, som mente det var en pige, men ikke helt sikre - så hun fik en gratis omscanning hele 3 gange før de turde sige det med garanti :-) 

Anmeld Citér

9. august 2015

Emisoph

Jeg fik kønsscanning hos Lille Kbh'er 15+0, det var tydeligt en pige. MD viste også en pige og ud kom da også en pige

Anmeld Citér

9. august 2015

GrønStjerne

Jeg fik en kønsscanning i uge 14 (mener 14+3) på lille kbh´er.

Det var ikke så let at se, hun måtte scanne i lang tid, før hun udtalte at hun mente det var en pige. Hun ville dog have en kollega til at tjekke også, så denne kom ind og tjekkede, og udtalte sig og mente også det var en pige. MD scanning bekræftede dette, så vi har godt turde købe lyserøde og lilla stofbleer hos os

Anmeld Citér

9. august 2015

Diosa85

Spiloppi skriver:

Jeg valgte at vente en ekstra uge så jeg var 15+1 og der skulle scannes fra mange vinkler før hun var sikker på resultatet. Så jeg er glad for at jeg valgte og vente. Og det var også hos lille Kbh 

Anmeld Citér

9. august 2015

Spiloppi

Ok tak for jeres svar! Jeg tænker at vente til omkring slutningen af ugen, men dejligt at høre så mange der havde positive oplevelser så tidligt med kønsskanning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.