Som i nok ved, så er vi i barnløshedsbehandling i det private af flere forskellige grunde. Vi har cirka forsøgt at blive gravide i 4 år, og jeg har 7 IUI'er bag mig og en SA desværre.
I marts besluttede vi at holde en pause fra det hele. Jeg havde det psykisk dårligt og havde virkelig brug for en pause fra alle hormonerne, scanninger, mislykkedes forsøg
Jeg lider af en slags PCOS, og jeg har derfor ikke naturlig ægløsning. Så i går havde jeg en del slim forneden. Sådan, meget. Og jeg tænkte - det var sgu da mærkeligt, det kan ikke være ægløsningsslim - jeg har jo ikke ægløsning? Der var murren i underlivet i går aftes, da jeg lå i sengen, men igen. Det kunne umuligt være ægløsning
For sjov tog jeg en ÆL test i går. den var ikke positiv, men rimelig tæt på synes jeg. Aldrig har den været så positiv i al den tid vi har forsøgt. I formiddags tog jeg en ny. Den var tydeligere. Så vi snakkede jo om, hvor mærkeligt det lige ville være, hvis jeg pludselig - en tilfældig dag i august fik ægløsning? Jeg regnede lidt på sagerne - det er 14 dage siden, jeg fik min mens. Hm. Så tog jeg en test mere her for 30 min siden. BANG! positiv! Slap helt af, jeg er forvirret, målløs, spændt og rigtig glad. Det er selvfølgelig ikke en graviditetstest, men slap af det er stort for os. Det er aldrig lykkes mig at få en positiv ÆL test, og nu er den der..
Så skal der gives gas - (Jeg skal SELVFØLGELIG på kursus hele næste uge
)
Wish me luck!!!
Øverste test er fra i formiddags og den nederste er den nyeste
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér