Hej Lisbeth
Jeg skriver til dig fordi jeg har været lidt uheldig.
I dec 2014 var jeg ud for en graviditet udenfor livmoderenog fik fjernet akut, Graviditeten og æggeleder.
Juni 2015 blevet gravid med en meget svag streg. Men så blødte jeg, så jeg har læst mig frem til det var en biokemisk graviditet. Jeg var omkring 4+2. Der blev taget hcg blodprøver og efter 3 stk, då var mit hcg faldet til "ikke gravid"
Jeg blødte 17.7, har så haft ÆL omkring 29.7, og i går og i dag testede jeg bragende positiv. Både med abblo tidlig test og med en valmed.
Min cyklus er ca 26, så forventer mens først på onsdag.
Så jeg er omkring 3+3.
Kan man teste bragende positiv og så måske ende i en biokemisk alligevel ?
Er så bange for det ender ligesom sidste måned.
Ser frem til dit svar ;-)
Lisbeths svar
Hej !
Det har da også været en hård omgang for dig. først gravid udenfor livmoderen, akut operation med deraf følger.
Endelig gravid med svag positiv test og så en biokemisk abort
Nu har du en bragende positiv test og er alligevel bekymret .
Det er fuldt forståeligt du er bange for det går galt som de sidste to gange.
Jeg tænker når prøven allerede er positiv så er det et levedygtigt sundt embryo der har sat sig fast i din livmoder.
Forrige gang du var gravid har embryoet formentlig haft sygdomme, så det ikke var levedygtigt.
Der er ca 50% op til 80 % graviditeter, der ender som enten meget tidlige aborter eller lidt senere.
De meget tidlige bliver nogen gange end ikke opdaget af kvinden. blødningen kan tolkes som en lidt kraftig og forsinket menstruation..
Undersøgelser viser, der ofte er kromosomfejl og andre alvorlige sygdomme, som gør at fostrene ikke er levedygtige og derfor afstødes..
Jeg håber du kan tage det roligt og overbevise dig selv om. denne gang går det godt. prøven er klart positiv. de andre gange har det været på en anden måde.
Du har taget din ration og mere til.
Du må styre frygten. Mærk den og send den hurtigt videre. alt skal nok gå godt. Du har en positiv test. hæng den op så du kan fryde dig hver gang du ser den.
Ønsker dig alt det bedste.
Håber svaret giver lidt ro skriv igen hvis der er noget der skal uddybes.
Hav en skøn søndag.
Varme Hilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk