sund madplan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. august 2015

Karina84

Halløj 

Dette indlæg kunne ligge i alle tre mad-kategorier...

Vi søger noget inspiration til sund eller sundere aftensmad. Hvor finder i opskrifter, inspiration henne og har i ideer til retter?

Baggrunden er ikke at vi skal til at tabe en masse kilo, vi vil bare gerne til at spise sundere og lære børnene at spise mere grønt og groft (en ting især jeg bare slet ikke har lært og er derfor mega kræsen).

Vi tager små skridt af gangen og skære ned og erstatter stille og roligt, vi vil lære, smage og bruge vores sunde fornuft. 

Men jeg kunne godt bruge noget hjælp, inspiration til hjemmesider, bøger og bare råd og opskrifter. Så kom glad, og måske dette kan blive en sund inspirations-tråds-madplan 

Kom glad og god solskinssøndag derude 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2015

serinasmor

Det første jeg vil anbefale - også fordi det er sommer - er at købe en salat kogebog ... I sådan en er der nemlig god inspiration til grøntsager og salater ofte både som hovedret og som tilbehør ...

Hvis du bruger den til inspiration når du laver madplan vil det være nemmere at lave variation  

Anmeld Citér

9. august 2015

Karina84

serinasmor skriver:

Det første jeg vil anbefale - også fordi det er sommer - er at købe en salat kogebog ... I sådan en er der nemlig god inspiration til grøntsager og salater ofte både som hovedret og som tilbehør ...

Hvis du bruger den til inspiration når du laver madplan vil det være nemmere at lave variation  

Tak, vi har helt sikkert tænkt os at eksperimentere lidt med salaterne  

Men jeg er simpelthen en kræsen dumrian, så der bliver nogle udfordringer og grænser der skal rykkes

Anmeld Citér

9. august 2015

serinasmor

Karina84 skriver:

Tak, vi har helt sikkert tænkt os at eksperimentere lidt med salaterne  

Men jeg er simpelthen en kræsen dumrian, så der bliver nogle udfordringer og grænser der skal rykkes

Hmm ... Hvad er det du mener du ikke kan lide ?  

Det kan tænkes at de ting kan erstattes med andet ... Men kommer jo an på hvad det er  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.