Skønhedsplet med sår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. august 2015

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Jeg har lige her til aften opdaget at min søn på 3 år, har en meget lille skønhedsplet, ja nærmest fregne på ryggen. Den er der nærmest en sårskorpe på, man kan ikke se det, men det kan mærkes. Bør jeg være nervøs? Han ville ikke kunne kradse sig i den, da den sidder på ryggen, men tæt på nakken. Er da godt nok blevet lidt nervøs. Men er det normalt at det starter med er sår når det bliver dannet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2015

aarhusmor

Anonym skriver:

Hej alle. 

Jeg har lige her til aften opdaget at min søn på 3 år, har en meget lille skønhedsplet, ja nærmest fregne på ryggen. Den er der nærmest en sårskorpe på, man kan ikke se det, men det kan mærkes. Bør jeg være nervøs? Han ville ikke kunne kradse sig i den, da den sidder på ryggen, men tæt på nakken. Er da godt nok blevet lidt nervøs. Men er det normalt at det starter med er sår når det bliver dannet? 

Nej det er ikke normalt at det starter med skorpe på. Men det kan der let komme hvis man kradser lidt i dem og de kan godt klø lidt, specielt de rødlige af dem - jeg taler her af egen erfaring.

Men jeg synes altid man skal være vågen og snakke med lægen om det.

Der er vist kommet sådan en ny scannings app til modermærker - men husker ikke lige navnet på den (ikke at jeg ville stole på den alligevel)

Anmeld Citér

9. august 2015

aarhusmor

aarhusmor skriver:

Nej det er ikke normalt at det starter med skorpe på. Men det kan der let komme hvis man kradser lidt i dem og de kan godt klø lidt, specielt de rødlige af dem - jeg taler her af egen erfaring.

Men jeg synes altid man skal være vågen og snakke med lægen om det.

Der er vist kommet sådan en ny scannings app til modermærker - men husker ikke lige navnet på den (ikke at jeg ville stole på den alligevel)

http://teleskin.dk/

Her var den.
Men kan se der er artikler om at man ikke skal stole på dem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.