du drømte vel ikke om din drømme prins var sin kone utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

malou

Eva skriver:

Åh, ikke igen...start en ny debat hvis du ønsker at svine alle mennesker til som gør noget som ikke er i overensstemmelse med dit moralkodeks.
Jeg mener ikke der er nogen af dem der er "svin", men at blive forelsket i en mand hvis forhold bare er startet og aftalt som rent seksuelt, det er da det rene selvmoprd, følelsesmæssigt.
Jeg har haft gifte elskere og jeg kendte reglerne...men dejligt var det da..
Knus Eva

smiler

knus til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Anonym trådstarter

Katjaro skriver:

Øv sikken en redelighed.

Der er vel egentlig to muligheder når du fortæller at du er forelsket i ham:
  1. Han er klar til at forlade konen og starte et nyt liv med dig
  2. Han trækker følehornene til sig når han hører det

Hvis du mener han er "the one" så må du komme ud af busken. For det vil ikke være fair overfor dig selv hvis du bare fortsætter som nu. Men ligegyldig hvad er du nødt til at handle NU....

Held og lykke.
Katja

tak til jer alle
jeg tør ikke fortælle ham det så jeg tror bare jeg må fyre en eller anden løgn af som begrundelse for ikke at se ham mere.

Anmeld

17. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Der må jo være noget galt i hans forhold, hvis han vil have dig ved siden af i lang tid...

Men det er jo også risikoen. Jeg håber du finder ud af dit liv.

Anmeld

17. september 2009

Iliasmor

nogen gange har man brug for noget spæning i ens forhold og det der mange der tænder på.. det kan være det dr lokker, men seriøst kom væk i en fart.. forstil dig selv i konens situation.. også der ingen undskyldning med jamen jamen nej drop det.. for der ska to til tango som nogen af d andre sagde.. og og og så må det lige siges at følelser komer ik af sig selv, så fra dag et var i forkert på den, så næste gang lad være med at starte et forhold med gifte mand til at starte med.. sorry men det bare min mening, og dt jo self. op til dig...

Anmeld

17. september 2009

Miamaja

Uha, jeg ville aldrig kunne stole paa en mand som fandt sammen med en imens han var i et aegteskab. der er nemlig rimelige gode chancer for han vil gore det igen og imod dig. tror tit det er kvinders onske taenkning at taenke' han gjorde det kun indtil han modte 'mig'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.