Bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. august 2015

Anonym trådstarter

Hej, jeg håber nogen herinde ka komme mes lidt svar der kan få mig til at slappe lidt af..

jeg er 37+3 og venter selvfølgelig spændt på fødslen går i gang. Er dog blevet lidt bekymret her de sidste dage da jeg synes jeg mærker lidt mindre liv. Jeg mærker baby i løbet af dagen, dog ikke så kraftfuldt som for en uge siden.. han virker ldit mere doven hvis man kan sige det, og jeg kan ikke helt finde ud af om jeg er for over-opmærksom.  Og tænker måske også at baby også bliver lidt træt i varmen? Der er vel heller ikke så meget plads mere og skal han ikke også samle energi til fødslen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Det kan godt være at nogen ville mene jeg overreagere - men hvis jeg mærkede mindre liv uanset hvad - så ville jeg runge til fødegangen - better safe than sorry - jeg ringede under min sidste graviditet da jeg var 39+2 fordi jeg slet ikke havde mærket ham en hel dag - og det viste sig at navlestrengsflowet var unormalt !! Så var jeg dig ville jeg ringe

Anmeld Citér

8. august 2015

Kløver

Det er meget normalt, da der bliver mindre plads så længe du mærker liv og flere gange dagligt, er det godt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.