Gravid !!!!!! Tør jeg at blive glad ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2015

Maj 1978

Min tanke er : en bio det er gvor man kan teste svag positiv og så bliver den aldrig tydeligere ?? 

Hvis man nu har en meget tydelig streg. Kan det også ane i bio !?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2015

Maj 1978

D080612 skriver:

Kender godt din føles, havde selv en sa i marts, og så en bio i juni! Og nu tror jeg at jeg er gravid igen! Har ømme bryster lidt kvalme, tit sulten og så ingen mens skulle have haft den for en uge siden! Har ikke taget en test endnu, da vi er på ferie i udlandet, men testet helt sikket når vi kommer hjem torsdag!  For os begge at det er noget der bliver denne gang!!

Har du testet ? ;-)

Anmeld Citér

9. august 2015

D080612

Maj 1978 skriver:

Har du testet ? ;-)

Nej ikke endnu!

men er begyndt at bløde lidt, kun når jeg tørre mig, og synes os jeg har lidt ondt! Så tænker jeg bare er gået over tid med uge! El en ny bio. Tror snart jeg giver op og nyder drn dejlige dreng vi har går det forsat godt hos dig?? 

Anmeld Citér

9. august 2015

Maj 1978

Nej ikke endnu!

men er begyndt at bløde lidt, kun når jeg tørre mig, og synes os jeg har lidt ondt! Så tænker jeg bare er gået over tid med uge! El en ny bio. Tror snart jeg giver op og nyder drn dejlige dreng vi har går det forsat godt hos dig?? 

Åh nej da.ved lige hvordan du har det. Sidste måned da jeg havde en bio var jeg helt knust.

Var  lige blevet glad over en svag streg, fordi jeg fik at vide. En streg er en streg. Og 3 dage efter blødte jeg.

Jeg har testet nu positiv med en meget tydelig streg , 3 dage i træk. Men forventer først min mens mandag, tirsd eller onsd. 

Så håber jeg at mine teste forbliver positive 

Anmeld Citér

12. august 2015

Appelsin

Tror ik man må tænke så meget over om testen er svag positiv eller meget tydeligt, man hører jo også om dem der først kan teste sent i graviditeten og alligevel får sunde og raske børn. Ligeledes har kvalmen heller ik noget at sige... Nogen har og nogen har ikke. Jeg havde en bragende positiv test da jeg var 4+4 og købte mig til en scanning i uge 9... Var gravid med to (derfor nok så bragende positiv så tidligt) og alligevel endte det i en medicinsk abort da fostret var død i uge 7. Jeg vil bare sige, nyd at testen er positiv og nyd hverdagen og livet og prøv at lade være med at tænke at noget kunne gå galt! Man får alligevel ingen garanti og hvorfor skulle det ikke gå godt . Om den så er lidt eller meget tydeligt stregen, bare den er der!! 

Anmeld Citér

13. august 2015

Maj 1978

Appelsin skriver:

Tror ik man må tænke så meget over om testen er svag positiv eller meget tydeligt, man hører jo også om dem der først kan teste sent i graviditeten og alligevel får sunde og raske børn. Ligeledes har kvalmen heller ik noget at sige... Nogen har og nogen har ikke. Jeg havde en bragende positiv test da jeg var 4+4 og købte mig til en scanning i uge 9... Var gravid med to (derfor nok så bragende positiv så tidligt) og alligevel endte det i en medicinsk abort da fostret var død i uge 7. Jeg vil bare sige, nyd at testen er positiv og nyd hverdagen og livet og prøv at lade være med at tænke at noget kunne gå galt! Man får alligevel ingen garanti og hvorfor skulle det ikke gå godt . Om den så er lidt eller meget tydeligt stregen, bare den er der!! 

Tusind tak for dit svar. 

Tror bare at når man eller i hvert fald jeg har haft 2 mislykkede, så er jeg lidt bange for det går galt igen. 

Men jeg er positiv nu, fordi alle mine test er mere og mere positive. 

Så må bare tænke at den bliver der hvor den er :-)  og nyde det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.