Hvem bor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.502 visninger
22 svar
7 synes godt om
8. august 2015

Anonym trådstarter

Der blev gætter på hvem boede her med stuer og køkkener, men hvad med børneværelser? 

Så hvilke signaler sendes med det her børneværelse (der mangler at blive hængt en opslagstavle den står bare og står ved skrivebordet).?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2015

serinasmor

Anonym skriver:

Der blev gætter på hvem boede her med stuer og køkkener, men hvad med børneværelser? 

Så hvilke signaler sendes med det her børneværelse (der mangler at blive hængt en opslagstavle den står bare og står ved skrivebordet).?

Her bor 2 drenge hvis forældre går op i retro indretning ... Måske twins på 6 år ... Måske 1 på 4 og 1 på 6 ...

Og mere kan jeg ikke sige om det - for jeg er helt sikker på at det er forældrene der har bestemt møbler plakater og indretning

Anmeld Citér

8. august 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Et kreativ by par med 2 børn/drenge i alderen 3-6 år.

En masse fine små hjemmegjorte projekter, blandet med nogle sjove retro køb. Vh stine

Anmeld Citér

8. august 2015

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Her bor 2 drenge hvis forældre går op i retro indretning ... Måske twins på 6 år ... Måske 1 på 4 og 1 på 6 ...

Og mere kan jeg ikke sige om det - for jeg er helt sikker på at det er forældrene der har bestemt møbler plakater og indretning

Ikke helt, det er en god blanding mellem eget valg og mors og så hvad der kunne arves fra venner, søskende og andre rum

Anmeld Citér

8. august 2015

Bak

Anonym skriver:

Hehe, jeg har gættet hvem du er, så jeg springer over. Det ville være snyd, hvis jeg bød ind med noget 

Anmeld Citér

8. august 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Er du lærer? 

Anmeld Citér

8. august 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Er du lærer? 

Ej okay, havde endda gemt centicubes og mønsterbrikker.

Ja jeg er en lærer sådan næsten

Anmeld Citér

8. august 2015

Carina:-)

Lækkert værelse og min første tanke var hvordan kan det se så pænt ud når det er et børneværelse -Her har ungerne kun været opppe siden 9 og deres værelser ligner allerede en krigsplads 

Har ingen anelse om hvem der bor der ,men gætter på at det er bybørn :)

Anmeld Citér

8. august 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Lækkert værelse og min første tanke var hvordan kan det se så pænt ud når det er et børneværelse -Her har ungerne kun været opppe siden 9 og deres værelser ligner allerede en krigsplads 

Har ingen anelse om hvem der bor der ,men gætter på at det er bybørn :)

Det er fordi det lige er blevet ordnet. Skal smide et billede om et par dage og så er døren anden historie

Anmeld Citér

8. august 2015

Mama85

Mindst et af forældrene er formodentlig universitetsuddannet i en 

eller anden form for humanisme..her er det ikke minimalisme der præger hjemmet, men nogle ting man er glad for og kan se brugbarhed i. Vil skyde på 2 drenge i tidlig skolealderen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.