Fortvivlet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
4 svar
8 synes godt om
7. august 2015

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 30+0. Jeg har en søn på 4,5 år, hvor jeg lige er blevet skilt fra faderen. Da jeg gik fra min eksmand glædede jeg mig til at skulle ud og ha det sjovt, skulle i byen med veninderne og leve min anden ungdom. 
Jeg var på min første date efter bruddet i starten af januar. Jeg gjorde meget ud af at fortælle jeg ikke var interesseret i et forhold. Men... jeg blev gravid efter 25 dage da kondomet sprang (så lå minipillerne der på bordet og GRINEDE mig op i hivedet). 

Min eks og jeg brugte 6 år på at blive gravide med min søn, så en abort var ikke muligt for mig. Heldigvis blev det modtage godt hos min date og vi er i et forhold i dag.

Det jeg så er frustreret iver er, at jeg føler jeg ikke bliver inddraget i hans liv. Han kan love han ringer ved middagstid og så hører jeg først fra ham om aftenen eller dagen efter. Han kommer tit sent om aftenen så jeg nærmest ligger på sofaen og sover og tager så afsted næste formiddag.
Han siger han flytter ind til mig, men det er som om der ikke rigtig sker noget, han har ikke opsagt sin bolig endnu  og jeg er sat til om 10!! uger. Jeg bliver så ked af det, for føler ikke han har lyst til at være sammen med mig. Han siger han er vild med mig og elsker mig, men jeg synes bare ikke det er det han udviser.
Når jeg har taget det op bliver han irriteret og lidt småsur og føler jeg presser ham. Det er ikke det der er hensigten, men jeg føler mig presset over der er så kort tid til termin og der ikke er styr på noget. Ville jo gerne vi boede sammen og havde fået en hverdag inden hun kommer - både for min men også for min søns skyld.

Nogle gange tænker jeg om det er det værd. Synes jo gerne der skulle være ro på nu og ikke at jeg skulle bruge så mange tårer på det.
Men jeg er jo ret vild med ham og vil jo gerne det skal fungere. 
Nej hvor er jeg i vildrede!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2015

MorTilN

Har desværre ikke et godt råd men ville ikke gå uden en kæmpe  til dig 

Anmeld Citér

7. august 2015

MorTilN

Anmeld Citér

7. august 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Tak 

Anmeld Citér

7. august 2015

female

Ud fra det du skriver, lyder det ikke som om, at din kæreste er klar til at flytte sammen med dig. Jeg kan dog sagtens forstå, at du har brug for ro og orden i tingene, når du er så nær termin. Derfor vil jeg foreslå, at du forbereder dig på, at du bor alene med dine børn, når babyen kommer til verden. Og fortælle din kæreste, at ud fra hans signaler, er det den virkelighed, som du må forholde dig til. Personligt ville jeg hellere vide, at jeg var alene om det, end være i tvivl om han ønskede at bo med os.

Selv om I ikke bor sammen, kan faderen jo godt være en nærværende far, når han er der. Ligesom I jo sagtens kan fortsætte jeres forhold og se, hvordan det udvikler sig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.